اسپایدرمن 2؛ نگاهی به پیشینه تمامی لباس های پیتر پارکر و مایلز مورالز

به گزارش مجله وتورلد، بازی های اسپایدرمن اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) شامل تصاویر واضحی از شهر نیویورک و داستان هایی هستند که با بهترین فیلم ها و کمیک های مارول رقابت می کنند. با این حال اگر بخواهیم صادق باشیم، بسیاری از ما برای لباس های مرد عنکبوتی به این بازی ها سر می زنیم. نیمی از سرگرمی در این بازی ها باز کردن لباس های تازه برای پیتر پارکر و مایلز مورالز محسوب می شود.

اسپایدرمن 2؛ نگاهی به پیشینه تمامی لباس های پیتر پارکر و مایلز مورالز

در این میان اسپایدرمن 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست، زیرا این بازی دارای بیش از 70 لباس قابل بازگشایی است که برخی از آن ها الهام گرفته از کمیک ها و فیلم های کلاسیک و برخی دیگر از طریق هنرمندان استودیوی سازنده طراحی شده اند. مدتی از انتشار بازی می گذرد و زمان آن رسیده است که پیشینه تمام لباس هایی را که می توانید در این بازی نو باز کنید، بررسی کنیم.

لباس های پیتر پارکر

لباس Advanced 2.0

این لباس اصلی پیتر پارکر در اسپایدرمن 2 است. لباس ادونس در واقع یک نسخه کمی تغییر یافته از لباس اصلی مرد عنکبوتی در بازی اول است که چند عنصر سفید اضافی به طراحی آن اضافه شده است.

لباس مشکی (Black)

این لباس برداشت مجذوب کننده اینسامنیاک گیمز از لباس مشکی نمادین مرد عنکبوتی است که بسیار نزدیک به ظاهر سنتی کتاب های مصور است. جالب است بدانید که این لباس سیاه در سال 1982 از ایده ای که از طریق طرفدار 22 ساله ای با نام رندی شولر ارائه شد، نشأت گرفته است. در آن زمان مارول مسابقه ای را برای نویسندگان و هنرمندان مشتاق برای ایجاد ایده های نو برای دنیای مارول برگزار کرده بود.

لباس سیمبیوتی (Symbiote)

این لباس برداشتی متفاوت از همان لباس مشکی است اما تغییرات ریزی دارد که طبیعت بیگانه سیمبیوت ونوم را منعکس می کند و بیشتر بافت مرطوب و عضلانی آن را نشان می دهد.

لباس آنتی ونوم (Anti-Venom)

پیتر در اواخر بازی این لباس را برای مبارزه با ونوم تولید می کند. در حالی که خود پیتر هرگز در کمیک ها از آنتی ونوم استفاده نکرد، شخصیت های متعدد لباس مشابهی را پوشیده اند که به عنوان نسخه معکوس رنگ لباس مشکی عمل می کند. این لباس یکی از معدود لباس های رایگان در بازی است که از طریق پیشرفت در بازی به بازیکن داده می گردد.

لباس کلاسیک (Classic)

این لباس برداشت اینسامنیاک گیمز از لباس سنتی اسپایدرمن با رنگ قرمز و آبی است که که پیتر در ماموریت های اولیه در بازی اصلی مرد عنکبوتی 2018 پوشیده بود.

لباس اسکارلت 3 (Scarlet III)

این لباس از طریق کلون پیتر، بن ریلی، در کمیک 2017 Ben Reilly: Scarlet Spider پوشیده شد و در واقع یک برداشت ساده و به روز شده از لباس بن در کراس اوور Clone Saga در اواسط دهه 90 است.

لباس Advanced 1.0

این لباس پیتر که به نوعی با کمک دکتر اختاپوس ساخته شد، در مرد عنکبوتی 2018 و نسخه مایلز مورالز بر تن اسپایدرمن بود. در واقع این لباس، لباسی است که اینسامنیاک با آن اسپایدرمن خود را معرفی کرد.

لباس کومو (Kumo)

این لباس برای اولین بار در اسپایدرمن 2 ظاهر می گردد و ظاهرا در طراحی آن از فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شده است. جالب است دانید که کومو در ژاپنی به معنی عنکبوت است.

لباس هیبرید (Hybrid)

این لباس که از دنیای سینمایی مارول الهام گرفته شده، در اوج فیلم Spider-Man: No Way Home در سال 2021 دیده می گردد. در این فیلم پیتر بخش گمشده ای از لباس عنکبوتی آهنین خود را بازیابی می کند و با لباس ارتقا یافته اش پیوند می دهد تا یک لباس ترکیبی شکل بگیرد.

لباس شگفت انگیز (Amazing)

این طرح بر اساس لباسی است که پیتر پارکر با نقش آفرینی اندرو گارفیلد در سال 2012 در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز پوشیده بود.

لباس شگفت انگیز 2 (Amazing 2)

این طرح نیز بر اساس لباسی است که اندرو گارفیلد در سال 2014 در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 پوشیده بود. این لباس همچنین در فیلم No Way Home ظاهر شد.

لباس مرد عنکبوتی 2099 (Spider-Man 2099 Black)

این طرح خاص بر اساس لباسی است که میگل اوهارا در کمیک های مرد عنکبوتی 2099 پوشیده بود. این لباس در اولین بازی ظاهر شد و نسخه ای از آن را می توان در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse محصول سال 2023 نیز مشاهده کرد.

لباس اسکارلت اسپایدر (Scarlet Spider)

همانند نسخه اول سری، لباس اصلی بن ریلی مربوط به دوران Clone Saga را در این دنباله نیز می توان استفاده کرد.

لباس Superior

این لباس برای اولین بار در سری کمیک های The Superior Spider-Man که در سال 2013 تا 2014 منتشر شدند، معرفی گشت. در این کمیک ها دکتر اختاپوس فکر خود را بر بدن پیتر پارکر پیوند داده و سعی می کند خود را قهرمان برتر نشان دهد. شاخک های این لباس به ماهیت واقعی آن اشاره دارند.

لباس Anti-Ock

این لباس در ابتدا در اوج بازی اول ظاهر شد، زیرا پیتر برای کنترل سرنوشت شهر باید با دکتر اختاپوس مبارزه می کرد.

لباس ArachKnight

لباس ArachKnight در ابتدا در سال 2019 در یک کراس اوور کمیک بوکی به نام Infinity Warps ظاهر شد که دنیایی را معرفی می کرد که در آن بسکمک از قهرمانان مارول به شخصیت های هیبریدی نوی تبدیل شدند. در این میان اسپایدرمن با مون نایت پیوند خورد تا ArachKnight ایجاد گردد.

لباس Into the Spider-Verse Noir

این لباس بر اساس مرد عنکبوتی نوآر نیکولاس کیج از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse محصول 2018 ساخته شده است. مارول نیز قبلا شخصیت مشابهی را در کمیک های Spider-Man Noir به نمایش گذاشته بود.

لباس Homemade

این طرح بر اساس لباس خانگی و دست ساز پیتر پارکر تام هالند است که به طور خلاصه در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی سال 2016 و بار دیگر در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در سال 2017 دیده می گردد. این لباس در نسخه اول مجموعه نیز قابل استفاده بود.

لباس اسپایدرپانک (Spider-Punk)

لباس اسپایدر پانک از نسخه قبل بازمی گردد. این لباس به طور خاص بر اساس کمیک های Spider-Verse ساخته شده است و کمی متفاوت تر از آن چیزی است که در Spider-Man: Across the Spider-Verse دیده می گردد.

لباس Secret Wars: Civil War

این لباس از کمیک Secret Wars: Civil War در سال 2015 می آید که دنیای را معرفی می کند که در آن جنگ داخلی ابرقهرمانی هرگز به سرانجام نرسیده و مرد عنکبوتی و قهرمانان همراهش جنگ طلب تر شده اند.

لباس آیرون اسپایدر (Iron Spider)

این لباس بر اساس زره طراحی شده از طریق مرد آهنی از کمیک جنگ داخلی 2006 ساخته شده و در اولین نسخه سری نیز ظاهر شده است.

لباس خاطره انگیز Webbed Black

این لباس سیمبیوتی است که پیتر پارکر با نقش آفرینی توبی مگوایر در سال 2007 و در فیلم مرد عنکبوتی 3 پوشیده بود. این لباس بدون شک برای بسکمک خاطره انگیز است.

لباس Webbed Suit

این لباس کلاسیکی است که پیتر پارکر با هنرنمایی توبی مگوایر در فیلم های مرد عنکبوتی سم ریمی و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، پوشیده است. این لباس همچنین در اولین بازی قابل استفاده بود.

لباس Upgraded Classic

این طرح بر اساس طراحی های تونی استارک برای پیتر پارکر در کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی محصول سال 2016 است. این لباس همچنین در سال 2017 در مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه نیز حضور داشت و در اولین بازی نیز دیده شد.

لباس New Blue

همانطور که بازی اول سری شامل لباسی با الهام از چهار شگفت انگیز به شکل لباس Bombastic Bag-Man بود، دنباله آن نیز دارای لباسی به همان سبک است که البته به دلیل مسائل حقوقی، بدون لوگوی واقعی چهار شگفت انگیز است. این لباس از تیم New Fantastic Four الهام گرفته شده است که شامل مرد عنکبوتی، ولورین، هالک و گوست رایدر می گردد.

لباس Upgraded

این طرح بر اساس لباسی است که پیتر پارکر در اوج فیلم Spider-Man: Far From Home و فیلم Spider-Man: No Way Home به تن می کند.

لباس Stealth

این طرح بر اساس لباسی است که پیتر پارکر در فیلم Spider-Man: Far From Home و در قسمتی از آن که برای محافظت از هویت مخفی خود به عنوان میمون شب خود را معرفی می کند، پوشیده است.

لباس مشکی کلاسیک (Classic Black)

این لباس به طور مستقیم از لباس مشکی کلاسیکی الهام گرفته شده است که در سال 1984 در هشتمین شماره کمیک Secret Wars ظاهر شد.

لباس ایرون اسپایدر دنیای سینمایی مارول (Iron Spider)

این لباس بر اساس لباس زرهی طراحی شده از طریق تونی استارک در فیلم Spider-Man: Homecoming است و بعدها در چندین فیلم دیگر نیز به نمایش در آمد. این لباس همچنین در اولین بازی اسپایدرمن نیز قابل استفاده بود.

لباس New Red and Blue

این لباس از صحنه آخر فیلم Spider-Man: No Way Home در سال 2021 الهام گرفته شده است؛ جایی که پیتر پارکر با هنرنمایی تام هالند آخرین لباس خود را برای اولین بار پوشیده و در شهر برفی نیویورک تاب می خورد.

لباس Aurantia

این لباس اوریجینال که از طریق یکی از طراحان بازی به نام راف گراستی (Raf Grassetti) ایجاد شده، در حال حاضر انحصاری نسخه دیجیتال دلوکس بازی است.

لباس Apunkalyptic

این لباس اوریجینال از طریق یکی دیگر از طراحان بازی با نام جراد مارنتز (Jerad Marrentz) طراحی شده است که ظاهری پساآخرالزمانی از لباس اسپایدر پانک دارد. این لباس در حال حاضر انحصاری نسخه دیجیتال دلوکس بازی است.

لباس Stone Monkey

این لباس اوریجینال از طریق یکی دیگر از طراحان بازی با نام ویکتوریا یینگ (Victoria Ying) طراحی شده است که در ساخت آن از اساطیر چینی و داستان هایی مانند سفر به غرب الهام گرفته شده است. این لباس در حال حاضر انحصاری نسخه دیجیتال دلوکس بازی است.

لباس تاکتیکال (Tactical)

این لباس اوریجینال از طریق یکی دیگر از طراحان بازی با نام جوئل مندیش (Joel Mandish) طراحی شده است که که تا حدودی شبیه لباس های PymTech است که از طریق انتقام جویان در فیلم Avengers: Endgame پوشیده شدند. این لباس در حال حاضر انحصاری نسخه دیجیتال دلوکس بازی است.

لباس 25th Century

این لباس آینده نگرانه و شبیه فضانورد، طرحی اوریجینال است که از طریق یکی دیگر از هنرمندان بازی با نام آنتونی فرانسیسکو (Anthony Francisco) ایجاد شده است. این لباس نیز مختص نسخه دیجیتال دلوکس است.

لباس های مایلز مورالز

لباس Upgraded

این لباس نو مایلز مورالز برای اسپایدرمن 2 است و در واقع یک نسخه به روزرشده از لباس کلاسیک او با خطوط متفاوت و طراحی برجسته تر تارها روی ماسک و سینه او است.

لباس Evolved

این یک لباس نو برای مایلز مورالر است که ظاهرا برای راحتی مایلز از یک ماسک متفاوت، هودی و کفش های کتانی تشکیل شده است.

لباس Family Business

این لباس از خط داستانی کمیک لگسی می آید که در آن آرون دیویس نسخه نوی از زره آیرون اسپایدر را می پوشد و رهبر شش خبیث می گردد. رنگ های سبز و بنفش او اشاره ای به لقب پرولر او است.

لباس کلاسیک (Classic)

لباس کلاسیک مایلز مورالز یک بازسازی وفادارانه از اولین ظاهر لباس او در کمیک بوک ها است که از طریق هنرمندی به نام سارا پیچلی (Sara Pichelli) طراحی شده است.

لباس .T.R.A.C.K

این لباس که مخفف Time Response Activated Circuit Kinetic است، برای اولین بار در بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز ظاهر شد و طراحی آن با خطوط طولانی و ناگسستنی آن از سینه تا انگشتان پا از طریق هنرمند کتاب های مصور با نام خاویر گارون (Javier Garrón) اجرا شده است.

لباس Brooklyn 2099

لباس بروکلین 2099 که از طریق هنرمندی به نام تائورین کلارک (Taurin Clarke) طراحی شده، به نظر می رسد که نسخه ای ارتقا یافته از لباس مایلز مورالز در دنیای مارول 2099 باشد. مایلز در بازی مستقل خود یک لباس با موضوع دنیا 2099 داشت، اما این یک تغییر نو در این ایده است که در آن نماد عنکبوت درخشان حضور دارد و مایلز با کمربند، شلوار و لوازم جانبی خاص، ظاهری نظامی تر دارد.

لباس Sportswear

این اولین لباسی است که مایلز در بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز می پوشد.

لباس Life Story

Spider-Man: Life Story یک کمیک بوک است که داستان پیتر پارکر را روایت می کند که در زمان حال پیر می گردد. این کمیک بوک از دهه 1960 آغاز می گردد و هر دهه یک بار با پیتر سالخورده روبرو می گردد. مایلز در اواخر آن ظاهر می گردد و این لباس را به تن می کند و مسئولیت های یک پیتر مسن را بر عهده می گیرد.

لباس Miles Morales 2099

اسپایدرمن 2099 با نام مستعار میگل اوهارا یک نغییر آینده نگرانه از مرد عنکبوتی بود و در بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز نیز این ظاهر سال 2099، با چنگال های تیز روی ساعدش الهام زیادی از میگل گرفته بود.

لباس Advanced Tech

این لباس در به روزرسانی 1.9 بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفت و یک نسخه پیشرفته از لباس کلاسیک مایلز با روکش فلزی است.

لباس Shadow Spider

اگر مایلز مورالز از ابتدا به عنوان یک شخصیت فانتزی ساخته می شد، چه ظاهری به خود می گرفت؟ هنرمند کتاب های مصور، شان ایزاکس (Sean Izaakse)، زمانی که این نسخه از مایلز را برای شماره 25 کمیک قهرمانان طراحی می کرد، دقیقا چنین تصوری داشته است. گفتنی است که در این سری کمیک ها، مایلز و هم تیمی های ابرقهرمانی اش به دنیای عجیبی منتقل شدند و تغییراتی چشمگیر به آن ها داده شد.

لباس Miles Morales 2020

این لباس مایلز مورالز به نوعی از گروه دفت پانک با کلاه ایمنی به خصوصشان الهام گرفته شده و در اسپایدرمن: مایلز مورالز نیز وجود داشت.

لباس Purple Reign

این لباس سبز و بنفش که در اصل با کمک به آرون یا همان پرولر بدست آمده بود، مایلز را تا حدی مانند او می کند.

لباس Bodega Cat

این گربه که در بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز نیز وجود داشت، از فروشگاه Teos Bodega در بازی گرفته شده و می تواند به مایلز مورالز در ماجراجویی های بلند پرواز خود به عنوان تنها گربه عنکبوتی بپیوندد.

لباس Forever

این لباس با الهام از لباس پلنگ سیاه طراحی شده و با چشم های گربه ای، گوش های نوک تیز و پاهای پنجه دار مجذوب کنندهیت خاص خود را دارد. همچنین نام آن نیز از عبارت واکاندا برای همیشه (Wakanda Forever) برگرفته شده است.

لباس Homemade

این لباس ادای احترامی به لباس پیتر در فیلم Spider-Man: Homecoming است که در اسپایدرمن: مایلز مورالز نیز حضور داشت.

لباس Into the Spider-Verse

این لباس مایلز مورالز برگرفته از لباس این شخصیت در انیمیشن محبوب و پیروز Spider-Man: Into the Spider-Verse محصول 2018 است.

لباس Into the Spider-Verse SB

علاوه بر لباس اصلی مایلز در انیمیشن Into the Spider-Verse، ما همچنین اولین لباس او در قالب مرد عنکبوتی داریم که او در یک فروشگاه لباس از استن لی خریده است.

لباس The End

این لباس بر اساس روایت کتاب مصوری است که خط داستانی نهایی مایلز مورالز را ارائه می کرد. در این آینده احتمالی مارول، مایلز پیر شده و شهردار بروکلین شده است و جان خود را برای دفاع از شهرش در برابر یک ابرشرور فدا می کند.

لباس 10th Anniversary

مایلز مورالز برای اولین اولین بار در سال 2011 در کمیک بوک ها ظاهر شد و مارول برای دهمین سالگردشT لباس نوی برای او ایجاد کرد که از طریق هنرمندی به نام چیس کانلی (Chase Conley) طراحی شده بود.

لباس Programmable Matter

این لباس به سبک فناوری پیشرفته لباس شخصیت Tinkerer از بازی اسپایدرمن: مایلز مورالز ساخته شده است.

لباس .S.T.R.I.K.E

اگر ایالات متحده دارای سازمان .S.H.I.E.L.D است، انگلستان از .S.T.R.I.K.E سود می برد. این لباس نشان می دهد که مایلز به عنوان یک مامور ویژه برای موارد اضطراری بین المللی چگونه خواهد بود. با آن زره ضخیم و آن دستکش های حجیم، مایلز قطعا آماده به نظر می رسد تابه تعدادی از شخصیت های شرور ضربه هایی اساسی بزند.

لباس .Agent of S.H.I.E.L.D

در اینجا مایلز مورالز به عنوان یک مامور شیلد لباس پوشیده است. اما این فقط یک چیز فانتزی نیست زیرا در شماره 9 کمیک Miles Morales: Ultimate Spider-Man محصول 2014، مایلز روی جلد آن با لباس شیلد نشان داده شده است زیرا داستان آن، ارتباط پنهان پدرش را با این سازمان جاسوسی فاش می کرد.

لباس Great Responsibility

این لباس برای اولین بار از پیتر پارکر به مایلز مورالز داده شد تا به او کمک کند تا حرفه ابرقهرمانی خود را آغاز کند. این لباس نوعی لباس تمرینی محسوب می گردد زیرا عناصری نظیر زانوبند دارد.

لباس Across the Spider-Verse

این لباس از لباس اصلی مایلز در انیمیشن از فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse الهام گرفته شده است.

لباس Crimson Cowl

به عنوان یکی دیگر از لباس های قدیمی، این لباس ادای احترامی به جاستین همر با نام مستعار Crimson Cowl است.

لباس Best There Is

این لباس از نسخه دوم کمیک What If…? Miles Morales می آید. این لباس نشان می دهد که اگر مایلز به جای مرد عنکبوتی، نقش ولورین را بر عهده بگیرد، چه اتفاقی می افتد. رنگ های مختلف این لباس از دیگر لباس های ولورین، از جمله لباس کلاسیک زرد و قهوه ای او، لباس X-Force و لباس مردان ایکس آبی و زرد او الگوبرداری شده است.

لباس Dark Ages

در داستان عجیب و غریب کمیک دوران تاریکی، زمانی که یک EMP تمام الکتریسیته زمین را از بین می برد، کل زمین اساسا به دوران تاریکی بازگردانده می گردد. در این دنیا، مایلز مورالز به طور همزمان با سیمبیوت های ونوم و کارنیج پیوند می زند و در نتیجه این ظاهر وحشتناک نو به وجود می آید.

لباس Absolute Carnage

در خط داستانی کمیک Absolute Carnage، مایلز با سیمبیوت کارنیج پیوند می خورد و نسخه نو و عجیبی از خودش ارائه می کند. جالب است بدانید که در کمیک ها او دو بازوی اضافی در هر طرف نیز داشت.

لباس King in Black

پادشاه سیاه پوش کسی نیست جز کنال یا همان خدای سیمبیوت ها. دو نماد اصلی او علامت مارپیچ روی پیشانی و نشان اژدها روی سینه است. این لباس مایلز را به طور کامل با زره ای استخوانی تصور می کند که قدرت کنال را کاملا در آغوش می کشد.

لباس Boricua

در این لباس، مایلز مورالز به میراث پورتوریکویی خود یعنی ریشه مادری اش با زدن پرچم پورتوریکو روی خود احترام می گذارد.

لباس Smoke and Mirrors

این لباس از یکی از شرورهای اصلی کمیک های مرد عنکبوتی معروف به میستریو گرفته شده و شامل طرح رنگ بنفش و سبز و روکش طلا شبیه زره میستریو با کلاه مه آلود خاص آن است. جالب است بدانید که برخی نوع سفید و مشکی آن را شبیه لباس رنجر سفید از سری پاور رنجرز می دانند.

لباس Most Dangerous Game

این لباس مایلز مورالز به سبک یکی از شرورهای اسپایدرمن 2 یعنی کریون شکارچی طراحی شده است.

لباس City Sounds

این لباس که از دهه 1940 میلادی برگرفته شده به سبک ظاهر نوازندگان سبک جاز در آن دوران است.

لباس EnC0ded

این لباس اوریجینال که از طریق یکی از هنرمندان مورد علاقه طرفداران یعنی کریس آنکا (Kris Anka) طراحی شده است، مایلز مورالز را به دنیای سایبرپانکی می برد.

لباس Tokusatsu

این لباس اوریجینال از طریق جولیا بلاتمن (Julia Blattman) طراحی شده و از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی ژاپنی به سبک توکوساتسو الهام گرفته شده است که به دلیل استفاده فراوان از جلوه های بصری شناخته شده اند.

لباس Red Spectre

این لباس اوریجینال از طریق یکی دیگر از طراحان بازی با نام سویینی بو (Sweeney Boo) که ترکیبی از لباس ابرقهرمانی با مد روز است.

لباس Biomechanical

لباس اوریجینال بیومکانیکال که از بیخ و بن از طریق جرد مارنتز (Jerad Marantz) طراحی شده، ظاهری الهام گرفته از انیمیشن دارد که فناوری را با زیست شناسی ترکیب می کند تا ظاهری شبیه به بیگانگان ایجاد کند.

لباس Agimat

در نهایت این لباس که از طریق یکی از طراحان بازی با نام آنتونی فرانسیسکو (Anthony Francisco) طراحی شده است، به قبایل بومی فیلیپین ادای احترام می کند و طرح رنگی بنفش و طلایی آن مربوط به خانواده های سلطنتی است.

اسپایدرمن 2 هم اکنون روی پلی استیشن 5 قابل تجربه است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 دی 1402 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2334

به "اسپایدرمن 2؛ نگاهی به پیشینه تمامی لباس های پیتر پارکر و مایلز مورالز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپایدرمن 2؛ نگاهی به پیشینه تمامی لباس های پیتر پارکر و مایلز مورالز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید