عدالت در جمهوری اسلامی زیر ذره بین رادیکال سه

به گزارش مجله وتورلد، برنامه تلویزیونی رادیکال سه در تازه ترین قسمت خود به سراغ آنالیز مسئله عدالت در جمهوری اسلامی ایران می رود.

عدالت در جمهوری اسلامی زیر ذره بین رادیکال سه

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، تازه ترین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال سه با موضوع آنالیز مسئله عدالت در جمهوری اسلامی ایران و موانع تحقق عدالت در کشور به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

دکتر فرزاد دنیا بین عضو هیات علمی دانشگاه چهره ای است که در این قسمت از رادیکال سه روبروی سجاد بلوکات مجری جوان این برنامه خواهد نشست و با او گپ و گفتی درباره مسئله عدالت در جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت. پیش از این بخشی از صحبت های این دو در قسمت قبلی برنامه رادیکال سه به روی آنتن رفته بود و این قسمت، بخش دوم گفتگوی دکتر دنیا بین با رادیکال سه است.

برنامه رادیکال سه در این سری خود نسبت سعی نموده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت های اجتماعی سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد آنالیز قرار می دهد.

تازه ترین قسمت این برنامه، پنجشنبه 8 اسفند ماه، ساعت 20 از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه کنندگی سری جدید رادیکال سه را برعهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 847

به "عدالت در جمهوری اسلامی زیر ذره بین رادیکال سه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدالت در جمهوری اسلامی زیر ذره بین رادیکال سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید