شکایت کره ای ها از نتفلیکس به دلیل تبعات محبوبیت یک سریال!

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، یک سریال کره ای به تازگی در نتفلیکس به شدت مورد توجه قرار گرفته و از همین رو فشار زیادی به شرکت های خدمات اینترنت در جهان وارد آمده است. از همین رو SK Broadbandکره جنوبی از نتفلیکس خواسته تا هزینه های تحمیل شده به آن به دلیل رشد ترافیک شبکه خود و هم هزینه های مربوط به نگهداری شبکه این سرویس دهنده اینترنت را بپردازد.

شکایت کره ای ها از نتفلیکس به دلیل تبعات محبوبیت یک سریال!

اقدام به شکایت پس از آن رخ می دهد که دادگاهی در کره جنوبی خاطرنشان کرد نتفلیکس باید به شکلی معقول و منطقی هزینه های ارائه خدمات شبکه ای سرویس دهندگان اینترنت را در کره جنوبی جبران کند. بعضی وکلای کره ای هم تصریح نموده اند تأمین کنندگان محتوا علیرغم رشد شدید ترافیک اینترنت حاضر به جبران هزینه های تحمیل شده به شرکت های آی اس پی نیستند.

نتفلیکس در واکنش اعلام نموده ادعای SK Broadband را مورد آنالیز قرار می دهد و خواستار تبادل نظر برای یافتن راه هایی برای همکاری با این آی اس پی به گونه ای است که مشتریانش دچار مشکل نشوند. SK Broadband می گوید علاوه بر نتفلیکس، یوتیوب هم بابت استفاده گسترده کاربران کره ای از خدماتش هزینه ای بابت نگهداری زیرساخت های دسترسی به اینترنت به آن پرداخت نمی کند و این در حالی است که آمازون، اپل و فیس بوک چنین رفتاری ندارند.

ترافیک داده نتفلیکس از می سال 2018 تا به امروز 24 برابر شده و به رقم 1.2 تریلیون بیت پردازش اطلاعات در هر ثانیه افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1863

به "شکایت کره ای ها از نتفلیکس به دلیل تبعات محبوبیت یک سریال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت کره ای ها از نتفلیکس به دلیل تبعات محبوبیت یک سریال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید