شهردار سانفرانسیسکو: ترامپ تروریست است؛ یک دیکتاتور آمریکا را اداره می نماید

به گزارش مجله وتورلد، شهردار سانفرانسیسکو با حمله به ترامپ وی راتروریست و دیکتاتوری خواند که ایالات متحده آمریکا را اداره می نماید.

شهردار سانفرانسیسکو: ترامپ تروریست است؛ یک دیکتاتور آمریکا را اداره می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فاکس نیوز، خانم لاندن برید شهردار سانفرانسیسکو با دفاع از آرایشگاه رفتن جنجالی نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را یک تروریست خواند و گفت زمان عبور کردن (از ترامپ) است.

وی روز آدینه در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی 7 گفت: ما یک تروریست داریم، یک دیکتاتور که این کشور را اداره می نماید و نانسی پلوسی هر روز در جبهه مقدم مبارزه با این شخص واقع شده است.

برید ادامه داد: این موضوع را برای این مطرح می کنم که اجازه دادیم مساله ای مثل این شرایط شهر ما را به گونه ای دیگر نشان داد آن هم در زمانی که کسانی هستند که بی خانمانند، افرادی هستند که نمی توانند شغل داشته باشند مثل این سالن های آرایش.

آرایشگاه رفتن پلوسی در هفته گذشته پس از آن جنجالی شد که فاکس نیوز گزارش داد وی در حالیکه سالن های آرایشگاه به دلیل پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، تعطیل بودند، به این آرایشگاه رفته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1236

به "شهردار سانفرانسیسکو: ترامپ تروریست است؛ یک دیکتاتور آمریکا را اداره می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار سانفرانسیسکو: ترامپ تروریست است؛ یک دیکتاتور آمریکا را اداره می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید