شلیک گاز اشک آور در جریان تظاهرات ضد دولتی در ایتالیا

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: صدها نفر از مردم ایتالیا در اعتراض به سیاست های مالی دولت این کشور در رم دست به راهپیمایی و تظاهرات زدند که با دخالت نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور این راه پیمایی به خشونت کشیده شد.

شلیک گاز اشک آور در جریان تظاهرات ضد دولتی در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشا تودی، صدها نفر از مردم ایتالیا روز گذشته (پنجشنبه) در اعتراض به سیاست های مالی دولت این کشور در رم دست به راهپیمایی و تظاهرات زدند که با دخالت نیروهای امنیتی و شلیک گاز اشک آور این راه پیمایی به خشونت کشیده شد.

معترضان ایتالیایی در این راهپیمایی با حمله به یک خودروی زرهی کوشش کردند موانع ایجاد شده توسط پلیس را از سر راه خود برداشته و به سمت ساختمان وزارت امور منطقه ای ایتالیا حرکت نمایند که با حمله نیروهای امنیتی روبرو شدند.

فعالان سیاسی ایتالیایی با برپایی این تظاهرات، تبعیض گسترده در شبکه بانکی این کشور را نیز محکوم و تاکید کردند تا زمان توجه به مسائل کارکنان این بخش به تظاهرات خود ادامه خواهند داد.

بنا براین گزارش، شرکت نمایندگان در این تظاهرات تصمیمات اخیر اتحادیه بانک های ایتالیا را محکوم کردند. براساس این تصمیمات، هزاران نفر از کارکنان شبکه بانکی ایتالیا در معرض خطر از دست دادن شغل خود قرار می گیرند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 321

به "شلیک گاز اشک آور در جریان تظاهرات ضد دولتی در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک گاز اشک آور در جریان تظاهرات ضد دولتی در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید