سلبریتی ها از هدایای کریسمس شان گفتند، از اسباب بازی تا جاروبرقی

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز در آخرین روزهای سال برای آن افرادی که می خواهند برای روز کریسمس هدیه ای برای عزیزان خود بخرند و سردرگم هستند توصیه ای دارد؛ به گفته نویسنده این مطلب شاید سلبریتی ها بتوانند به آنها یاری نمایند. به همین بهانه رویترز از چند سلبریتی در مورد بهترین و بدترین هدایای دریافتی روز کریسمس سوال پرسیده است. پاسخ ها متنوع است؛ از اسباب بازی تا جارو برقی.

سلبریتی ها از هدایای کریسمس شان گفتند، از اسباب بازی تا جاروبرقی

در ابتدا بردلی کوپر بازیگر و کارگردان ستاره ای متولد می گردد پاسخ می دهد، او با شوق و ذوق به یاد می آورد از این که در سن 8 سالگی یک باتون (چوب ویژه رهبران ارکستر) گرفته است، او از آن به عنوان محبوبترین هدیه دریافتی اش یاد می نماید.

در حالی که سورشا رونان بازیگر مری ملکه اسکاتلند از کادوهای مربوط به قصه های هری پاتر که در بچگی گرفته است سخن به میان می آورد؛ او سالی که این هدایا را گرفته به عنوان احتمالا بهترین سال زندگیش قلمداد می نماید.

جو آلوین همبازی رونان در مری ملکه اسکاتلند، یک ماشین اسباب بازی بزرگ را که در کودکی هدیه گرفته است محبوب ترین هدیه خود می داند.

دیوید تننت بازیگر سابق سریال دکتر هو از بازی الکترونیکی دهه 80 میلادی جنگ های آسترو در راس فهرست هدایای یک بچه در آن موقع اسم می برد، او می گوید: سال گذشته همسرم یکی از آنها را برایم پیدا کرد، خیلی قدیمی بود ولی لحظه متاثرکننده ای بود.

اما وقتی از هدایای ناخوشایند صحبت شد، آلساندرو نیوولا بازیگر کلاهبرداری آمریکایی گفت که پدرش یک بار یک جارو برقی به او هدیه داده بود، او اضافه کرد: فکر می کنم پدرم می خواست پیامی برای من بفرستد.

لزلی مان بازیگر فیلم این است 40 می گوید: شوهرم دوست دارد کادوهایی مانند مسافرت به جاهایی که خودش دوست دارد برود به من هدیه بدهد. مان از این هدایا به عنوان هدایای بد یاد می نماید.

امیلی بلانت ستاره بازگشت مری پاپینز که نقش یک پرستار دوست داشتنی بچه ها را در این فیلم بازی می نماید هم از مادربزرگش که هدایای خود او را دوباره کادو می نماید و برایش می فرستد، گفت؛ او شال پشمینه ای را که با علاقه برایش خریده بودم به من برگرداند. بلانت می گوید: این کار مادربزرگم همیشه باعث خنده ام می گردد.

امیلی مورتیمر همبازی بلانت در بازگشت مری پاپینز هم از هدیه عجیبش گفت که یک بار جا یخی پیچیده شده لای روزنامه هدیه گرفته است.

اما در انتها باید به هدیه مشهور کریسمس که یک جفت جوراب است اشاره نمود.

لین مانوئل میرندا خالق موزیکال همیلتون درباره هدیه یک جفت جوراب کریسمس گفت: فکر می کنم بدترین هدیه ای که همیشه نصیبم می گردد یک جفت جوراب است.

استیو کارل صداپیشه من نفرت انگیز هم از جوراب های سانتایی که گرفته است دل خوشی ندارد اما او در انتها می گوید: به هرحال باید قدردان بود چون حتی آن هدایا هم سرشار از عشق و علاقه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 122

به "سلبریتی ها از هدایای کریسمس شان گفتند، از اسباب بازی تا جاروبرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلبریتی ها از هدایای کریسمس شان گفتند، از اسباب بازی تا جاروبرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید