سقف دستمزد باشگاه های لالیگا اعلام شد

به گزارش مجله وتورلد، سازمان لیگ دسته برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) سقف پرداخت دستمزد برای هر یک از تیم های خود را خاطرنشان کرد.

سقف دستمزد باشگاه های لالیگا اعلام شد

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش ، لالیگا بعد از بسته شدن اخیر پنجره جابجایی ماه ژانویه 2020، آخرین سقف حقوق را برای هر یک از باشگاه های عضو، معین نموده است.

براساس این گزارش در جدول سقف های معین شده بارسلونا با 656 میلیون یورو در صدر قرار گرفته است، هرچند که این رقم 15 میلیون از سقف معین شده در ماه سپتامبر سال 2019 کمتر است و این در حالی است که کاتالان ها مجبورند یک مهاجم جدید را جایگزین عثمان دمبله ای نمایند به علت مصدومیت و جراحی پایش شش ماه خانه نشین خواهد بود.

این ارقام نشان دهنده حداکثر مبلغی است که هر یک 20 باشگاه لالیگا می توانند در طول فصل برای بازیکنان تیم های اصلی، کادر مربیگری، ذخیره و تیم های پایه هزینه نمایند.

در جدول سقف هزینه ها، بارسلونا با 656.429 میلیون یورو صدرنشین است و پس از این تیم تیم های رئال مادرید با سقف 641.049 و اتلتیکو مادرید با 348.500 میلیون یورو قرار دارند.

در انتهای جدول هم گرانادا (37.898 میلیون یورو)، وایادولید (34.867 میلیون یورو) و مایورکا (33.533 میلیون یورو) قرار دارند.

لالیگا سقف دستمزد و هزینه ها را در سال 2013 معرفی کرد که این ارقام در ازای سطح درآمد باشگاه به وسیله حق پخش تلویزیونی، بازاریابی و درآمد روز مسابقه معین می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 777

به "سقف دستمزد باشگاه های لالیگا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف دستمزد باشگاه های لالیگا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید