فینال لیگ قهرمانان اروپا، کوشش ناکام یک زن برای فروش بلیت 8400 یورویی و بازداشت 4 انگلیسی

به گزارش مجله وتورلد، پلیس اسپانیا در شهر مادرید در ادامه اقدامات امنیتی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 4 انگلیسی و یک زن را بازداشت کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا، کوشش ناکام یک زن برای فروش بلیت 8400 یورویی و بازداشت 4 انگلیسی

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و بر اساس گزارش رسمی منتشر شده توسط پلیس اسپانیا، 4 طرفدار فوتبال با تابعیت انگلیسی که برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های لیورپول و تاتنهام به مادرید سفر نموده اند دستگیر شدند. اتهام این افراد حمله به نیروهای مشارکت کننده در تامین امنیت این بازی است.

پلیس اسپانیا همچنین از بازداشت یک زن اطلاع داد که قصد داشت 2 بلیت جعلی فینال لیگ قهرمانان اروپا با قیمت 8400 یورو به فروش رساند. پیش از این نیز پلیس اسپانیا 3 ایتالیایی را به اتهام فروش بلیت های جعلی و 6 نفر دیگر را نیز به خاطر فروش اقلام جعلی مرتبط با بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از جمله تی شرت و شال گردن بازداشت نموده بود.

پلیس اسپانیا با گماردن 4700 نفر و استفاده از پهپادهای امنیتی و مخابره ویدئوهای زنده برای مراکز موردنظر امنیت بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های لیورپول و تاتنهام که از ساعت 23:30 دقیقه امشب در استادیوم اتلتیکوی شهر مادرید شروع می گردد تامین می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 224

به "فینال لیگ قهرمانان اروپا، کوشش ناکام یک زن برای فروش بلیت 8400 یورویی و بازداشت 4 انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیگ قهرمانان اروپا، کوشش ناکام یک زن برای فروش بلیت 8400 یورویی و بازداشت 4 انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید