سرمربی چین تایپه: اندونزی بهترین تیم گروه است

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، چانگ چین ینگ ظهر امروز شنبه بعداز شکست تیم چین تایپه برابر اندونزی در بازی اول روز دوم رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا که در تبریز برگزار می گردد، در نشست خبری به خبرنگاران گفت: اندونزی یک تیم بسیار خوب در این مسابقات است و آنها بهترین تیم این گروه هستند، ما در این دوره در یکی از بهترین گروه ها قرار گرفته بودیم.

سرمربی چین تایپه: اندونزی بهترین تیم گروه است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی سپس با بیان اینکه ما باید مهارت فردی بازیکنان خود را افزایش دهیم، اضافه کرد: درک بازیکنان از بازی را باید تقویت کنیم، تجربه بسیار مثبت از این مسابقات فرا گرفته و چیزهایی را که نمی دانستیم در این مسابقات تجربه کردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما احتیاج داریم بازیکنان مان را از لحاظ کار تیمی و فردی به جلو سوق دهیم، ادامه داد: فاصله بین فوتسال ما و تیم های سطح بالا کمتر می گردد.

لازم به ذکر است اولین مسابقه روز دوم رقابت های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا در تبریز با فزونی تیم اندونزی و صعود این تیم به مرحله بعدی به سرانجام رسید.

دومین دوره از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا که از ظهر روز گذشته شروع شده و تا اول تیر 1398 به میزبانی شهر تبریز در سالن پورشریفی برگزار می گردد، امروز با یک مسابقه شروع شد.

امروز دو تیم چین تایپه و اندونزی به مصاف هم رفتند و این دیدار با فزونی تیم اندونزی به سرانجام رسید تا تیم چین تایپه با این شکست اولین تیم حذف شده مسابقات فوتسال آسیا در تبریز باشد.

این دیدار با نتیجه 6 بر 3 به نفع اندونزی به سرانجام رسید تا با این نتیجه صعود اندونزی و حذف چین تایپه از مسابقات قطعی گردد.

ظهر فردا یک شنبه تیم های عراق و اندونزی برای سرگروهی به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 463

به "سرمربی چین تایپه: اندونزی بهترین تیم گروه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی چین تایپه: اندونزی بهترین تیم گروه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید