تیم والیبال امید پاکستان مقابل مالزی به رجحان رسید

به گزارش مجله وتورلد، در جریان برگزاری روز پنجم مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل، تیم والیبال امید پاکستان پیروز شد با نتیجه 3 بر یک مالزی را مغلوب کند.

تیم والیبال امید پاکستان مقابل مالزی به رجحان رسید

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، نخستین بازی از روز پنجم مسابقات والیبال امیدهای آسیا از ساعت 10 صبح امروز بین تیم های پاکستان و مالزی برگزار گردید که تیم والیبال امید پاکستان پیروز شد با نتیجه 3 بر یک مالزی را شکست دهد.

تیم والیبال امید مالزی در ست نخست این مسابقه، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و پیروز شد تیم پاکستان را 25 بر 23 شکست دهد ولی در ادامه این تیم پاکستان بود که با کسب 3 پیروزی در ست های بعدی پیروز این میدان شد.

ست دوم و سوم این مسابقات با نتایج 25 بر 13 و 25 بر 21 به نفع تیم پاکستان به سرانجام رسید و این تیم پیروز شد در ست چهام نیز تیم مالزی را با نتیجه 25 بر 21 شکست داده و پیروزی را از آن خود کند.

در دیگر بازی های امروز تیم های قزاقستان - تایلند ساعت 12:30 به مصاف هم می روند و در حساس ترین دیدار امروز تیم والیبال امید ایران ساعت 15 در مقابل تیم قدرتمند چین صف آرایی می نماید.

بعد از این مسابقه نیز تیم های ژاپن - چین تایپه ساعت 17:30 و تیم های استرالیا - سریلانکا ساعت 19:30 با یکدیگر بازی خواهند کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 539

به "تیم والیبال امید پاکستان مقابل مالزی به رجحان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال امید پاکستان مقابل مالزی به رجحان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید