شش مدال حاصل تلاش نمایندگان کوراش ایران در روز نخست

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، یازدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) به میزبانی شهر دوشنبه مرکز تاجیکستان آغاز شد.

شش مدال حاصل تلاش نمایندگان کوراش ایران در روز نخست

در رقابت های امروز تیم ملی ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و چهار ورزشکار در بخش مردان وارد این میدان قاره ای شد.

در بخش مردان و در وزن 66- کیلوگرم قاسم نوری زاده پس از فزونی مقابل حریفانش به فینال راه یافت، اما در دیدار نهایی برابر نماینده ازبکستان باخت و به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره بسنده کرد. در وزن 81- کیلوگرم امید تیزتک با شکست همه رقبایش فینالیست شد، اما او نیز در دیدار نهایی مقابل حریف ازبکستانی مغلوب شد و بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زد.

در وزن 100+ کیلوگرم حمیدرضا سجادی فر در دور اول حریفش را شکست داد، اما در دور دوم به نماینده تایلند نتیجه را واگذار کرد حذف شد. در وزن 90- کیلوگرم مسعود قوی بازو با عملکرد درخشانش، تنها طلایی کاروان ایران در روز نخست مسابقات لقب گرفت. وی پس از فزونی مقابل حریفان، در مرحله نیمه نهایی نماینده ازبکستان را شکست داد و در فینال نیز از سد نماینده تاجیکستان گذشت و مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت.

در بخش دختران و در وزن 52- کیلوگرم طاهره آذرپیوند با شکست حریفانش گام به نیمه نهایی گذاشت. او در دیدار ما قبل فینال مغلوب حریفش از ازبکستان شد و به عنوان سوم مشترک و مدال برنز بسنده کرد. در وزن 70- کیلوگرم نیز دنیا آقایی به نیمه نهایی رسید، اما در این مرحله مقابل ورزشکار چین تایپه باخت و به مقام سوم مشترک دست یافت. در وزن 87- کیلوگرم زهرا باقری پس از شکست همه رقبا فینالیست شد، اما در دیدار نهایی مقابل حریفی از چین تایپه مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رسید.

فردا یکشنبه 30 اسفندماه با برگزاری مبارزات سایر اوزان پرونده این دوره از رقابتها بسته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2110

به "شش مدال حاصل تلاش نمایندگان کوراش ایران در روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش مدال حاصل تلاش نمایندگان کوراش ایران در روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید