ستاره شیلیایی، کلید انتقال سانچو به منچستر یونایتد؟!

به گزارش مجله وتورلد، بر اساس ادعای موندو دیپورتیوو منچستر یونایتد قصد دارد برای کاهش قیمت جیدون سانچو پای الکسیس سانچز را به معامله جذب این ستاره انگلیسی باز کند.

ستاره شیلیایی، کلید انتقال سانچو به منچستر یونایتد؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، الکسیس سانچز بعد از پشت سر گذاشتن چهارفصل فوق العاده در آرسنال نهایتاً در تابستان 2018 از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. ستاره شیلیایی اما هیچگاه نتوانست روزهای خوبی را در اولدترافورد تجربه کند؛ موضوعی که باعث شد او در جابجایی تابستانی گذشته با قراردادی قرضی راهی اینتر شود.

الکسیس سانچز در نراتزوری نیز نتوانسته عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دهد و مصدومیت شدید او در ابتدای فصل اوضاع را برایش بدتر هم کرد. حالا نیز به نظر می رسد که اینتر تمایلی به دائمی کردن قرارداد این بازیکن ندارد و به احتمال فراوان سانچز در سرانجام فصل به منچستریونایتد بازخواهد گشت.

از طرف دیگر گفته می شود یونایتد مهمترین مشتری ستاره انگلیسی و جوانان دورتموند یعنی جیدون سانچو به حساب می آید. با این حال به نظر نمی رسد که دورتموند با مبلغ کمتر از 100 میلیون یورو راضی به فروش این بازیکن شود. بر همین اساس موندو دیپورتیوو مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد برای کاهش دادن قیمت سانچو پای الکسیس سانچز را به معامله جذب این بازیکن باز کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1056

به "ستاره شیلیایی، کلید انتقال سانچو به منچستر یونایتد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره شیلیایی، کلید انتقال سانچو به منچستر یونایتد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید