سامانه ارتباط مستقیم با دانشجویان علوم پزشکی تهران راه اندازی شد

به گزارش مجله وتورلد، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سامانه ارتباط الکترونیکی مستقیم با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شد.

سامانه ارتباط مستقیم با دانشجویان علوم پزشکی تهران راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر ضرورت وجود ارتباط مستقیم بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه گفت: مسئولین دانشگاه همیشه تمام کوشش خود را می نمایند که دانشجویان در شرایط بهتری به فعالیت خود ادامه دهند و دانشجویان حق دارند بدون واسطه با مسئولان خود در تماس باشند و نقطه نظرات و خواسته ها و همچنین نقدها خود را به آنان انتقال دهند.

وی ادامه داد: در این راستا بر آن شدیم تا تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار کنیم و بر همین اساس با یاری واحد های روابط عمومی و فناوری اطلاعات معاونت دانشجویی فرهنگی، شرایط ارتباط حضوری و الکترونیکی مستقیم فعال شده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید نمود: سامانه ارتباط با ما، متشکل از چند زیر سامانه است که هر کدام با هدف مشخصی امکان ارتباط بیش از پیش دانشجویان با مدیران معاونت دانشجویی فرهنگی را فراهم می نماید.

پورغریب همچنین در نشست شورای معاونان فرهنگی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی بر اساس هدف و مسئولیت های خود با تمام امکانات برای مقابله با کرونا، دوشادوش دانشجویان و کادر درمان حرکت کرد.

وی با اشاره به فعالیت معاونت دانشجویی فرهنگی در مورد کووید 19 اشاره نمود و گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی تا به امروز از زمان شیوع ویروس اقداماتی را انجام داده که می توان به ورزش مجازی، حلقه های کتابخوانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و بوجود آوردن سرگرمی های فرهنگی و ... اشاره نمود که علاوه بر دانشجویان برای مردم نیز مثمر ثمر بود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: معاونت دانشجویی فرهنگی بر اساس رسالت خود با پشتیبانی رئیس دانشگاه، تمام کوشش خود را برای فراهم کردن امکانات لازم برای فعالیت های دانشجویی انجام داده است.

وی توضیح داد: در همان روز های اول شیوع کرونا ساختمان اداری مجموعه ورزشی چمران به ستاد کمیته دانشجویی مبارزه با کرونا تبدیل شد و در ادامه می توان به تخصیص دادن خوابگاه مخصوص کادر درمان اشاره نمود. در این بین معاونت دانشجویی فرهنگی بر اساس هدف و مسئولیت های خود با تمام امکانات دوشادوش دانشجویان و کادر درمان حرکت نموده و می نماید.

پورغریب درخصوص آمادگی مدیریت امور خوابگاه ها برای تهیه و توزیع غذای دانشجویان، اطلاعات لازم را به معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها بیان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1032

به "سامانه ارتباط مستقیم با دانشجویان علوم پزشکی تهران راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ارتباط مستقیم با دانشجویان علوم پزشکی تهران راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید