رونمایی از جلد کتاب نو رولینگ با مخاطب کودک

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از بوکسلر، طرح جلد جدیدترین کتاب جی.کی. رولینگ نویسنده مشهور انگلیسی و خالق مجموعه داستان های هری پاتر و مدرسه جادوگری رونمایی شد. جیم فلد طرح جلد کتاب رولینگ برای رده سنی کودک را نقاشی نموده است. او علاوه بر نقاشی رنگی روی جلد چند اثر سیاه و سفید هم در صفحات میانی کتاب برای رولینگ کشیده است.

رونمایی از جلد کتاب نو رولینگ با مخاطب کودک

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ پرنده پارسی بیشتر بدانید.

قرار است کتاب نو رولینگ با مخاطب کودک و نوجوان 12 اکتبر امسال میلادی با اسم خوک کریسمس به طور همزمان به وسیله انتشارات اشت، لیتل براون و اسکولاستیک در کشورهای آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند و هندوستان چاپ گردد. شرکت اودیبل قرار نسخه صوتی این کتاب را به زبان انگلیسی روانه بازار کند. همزمان با چاپ کتاب قرار است نسخه ترجمه شده این کتاب به 32 زبان به وسیله ناشران دیگر منتشر گردد.

رولینگ در کتاب نوش داستان پسری نوجوان به نام جک را تعریف می نماید که دوست دارد اسباب بازی های دوران کودکی اش به خصوص عروسک خوک خود را پیدا کند. او راه زیادی در جستجوی آنها طی می نماید و در این میان حوادث بسیاری را تجربه می نماید. مسئولان انتشارات اشت درباره این کتاب گفتند که این داستان هیچ ارتباطی با فرایند داستان های قبلی رولینگ ندارد و مخاطبان باید با دنیای نو کتاب های رولینگ روبرو شوند.

به گفته مسئولان این انتشارات معتبر داستان نو رولینگ مناسب بچه ها و نوجوانان بالای هشت سال است و داستانی است که به خانواده ها توصیه می گردد برای بچه ها خود بخوانند. رولینگ تا کنون تنها به اظهارنظر درباره طرح روی جلد کشیده شده برای کتابش اکتفا نموده و می گوید نقاشی جیم بسیار ساده و مجذوب کننده است. او تمام چیزی که من در فکرم داشتم را کشیده و به نوعی داخل فکر من را دیدن می نموده است.

رولینگ سال گذشته هم کتاب ایکاباگ را برای مخاطب کودک منتشر نموده بود که در این کتاب برخلاف رسم نویسندگان از طراحی و نقاشی های خود بچه ها برای کتاب استفاده نموده بود. رولینگ تمام مبالغ کسب شده از فروش کتاب قبلی خود را به موسسات خیریه فعال در زمینه یاری رسانی به بچه ها در دوران قرنطینه اختصاص داده بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1750

به "رونمایی از جلد کتاب نو رولینگ با مخاطب کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جلد کتاب نو رولینگ با مخاطب کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید