راهکار کره ای ها برای بوی بد کابین هیوندای پالیسید؛ مسئله ای عجیب برای یک شاسی بلند لوکس

به گزارش مجله وتورلد، شاسی بلند پالیسید یکی از محبوب ترین و صدالبته گران ترین محصولات هیوندای است که از بازار فروش خوبی هم برخوردار است.

راهکار کره ای ها برای بوی بد کابین هیوندای پالیسید؛ مسئله ای عجیب برای یک شاسی بلند لوکس

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، این خودرو که یکی از برترین های بازار در حوزه شاسی بلندهای سه ردیفه است در مدت کوتاهی توانست نظر مثبت بسیاری از علاقه مندان صنعت خودروسازی را به سمت خود جذب کند. با وجود محبوبیت بالا و بازار خرید و فروش پررونق اما انتقاداتی هم به این محصول وارد است. یکی از انتقادهای وارده به این خودرو مربوط به بوی بد کابین آن است.

همزمان با فروش گسترده آخرین نسل پالیسید گزارشاتی مبنی بر نارضایتی تعدادی از خریداران این خودرو به گوش رسید که حکایت از بوی بد کابین پالیسید داشت.

به محض انتشار گزارش های مرتبط با این موضوع هیوندای در پی حل مشکل مذکور رفته و متوجه شد که منبع این بوی نامطبوع در لایه درونی پشت سری های جایگاه Head Rest پنهان شده است.

با معین شدن منبع این بوی نامطبوع هیوندای فراخوانی را برای شاسی بلند پالیسید گفت. مطابق با این فراخوان مالکان پالیسید می بایست به کنندگی های این شرکت در آمریکا مراجعه کنند.

راه چاره این کمپانی کره ای برای حل این بوی بد اسپری خوشبوکننده پارچه بر روی لایه داخلی پشت سری های جایگاه Head Rest بود که البته گزارش هایی هم مبنی بر ناکارآمدی این راه چاره به گوش می رسد.

گفته می گردد پس از مطرح شدن این موضوع و یافتن منبع بوی نامطبوع هیوندای در فرآیند فراوری پشت سری های جایگاه Head Rest تغییراتی را اعمال نموده است. این تغییرات سبب شده که بوی نامطبوع کابین به طور کامل از بین برود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1798

به "راهکار کره ای ها برای بوی بد کابین هیوندای پالیسید؛ مسئله ای عجیب برای یک شاسی بلند لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکار کره ای ها برای بوی بد کابین هیوندای پالیسید؛ مسئله ای عجیب برای یک شاسی بلند لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید