رئیس خانه معدن ایران اطلاع داد: حضور 35 کشور خارجی در نمایشگاه ایران کانمین

به گزارش مجله وتورلد، بهرامن گفت: سال جاری حدود 35 کشور در نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته شرکت می نمایند.

رئیس خانه معدن ایران اطلاع داد: حضور 35 کشور خارجی در نمایشگاه ایران کانمین

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی خبرنگاران، بهرامن، رئیس خانه معدن ایران در حاشیه نشست خبری نمایشگاه ایران کانمین 2018 اظهار کرد: امسال به واسطه تنش های اقتصادی ناشی از جو روانی خروج ایالات متحده از برجام برای کلیه دست اندرکاران اقتصادی سالی پر فراز و نشیب بود. حوزه معدن و صنایع معدنی و به دنبال آن نمایشگاه ایران کانمین نیز از این شرایط مصون نبوده است.

رئیس خانه معدن ایران اضافه کرد: از سوی دیگر حواشی ایجاد شده برای وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باعث ایجاد آشفتگی در برنامه ریزی ها شد به همین دلیل تیم اجرایی با نگاه به آینده و بهبود شرایط در راستای به حداقل رساندن این فضا از تمام استعدادهای خود استفاده کرد.

بهرامن در ادامه گفت: حضور شرکت های خارجی در این دوره کاهش یافته که این فضا متأثر از فضای تبلیغاتی آمریکا در جامعه جهانی بوده است و به همین دلیل بسیاری از نمایشگاه های بین المللی در امسال با امکان عدم برگزاری روبرو بودند اما کاهش مشارکت شرکت های خارجی در ایران کانمین کمتر از کلیه نمایشگاه های تخصصی بود و امسال حدود 35 شرکت از 35 کشور مختلف در این نمایشگاه شرکت می نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به برخورداری ایران از 68 نوع ماده معدنی استراتژیک ، برگزاری نمایشگاه ایران کانمین که بزرگترین رویداد نمایشگاهی معدن ایران محسوب می گردد فضایی برای معرفی ظرفیت های شرکت های معدنی و آخرین تکنولوژی ها در بخش معدن است.

شایان ذکر است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته (ایران کانمین 2018) از جمعه 11 آبان تا دوشنبه 14 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 82

به "رئیس خانه معدن ایران اطلاع داد: حضور 35 کشور خارجی در نمایشگاه ایران کانمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس خانه معدن ایران اطلاع داد: حضور 35 کشور خارجی در نمایشگاه ایران کانمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید