سمینار بازار های سنگ ایران در ورونا ایتالیا برگزار می گردد

به گزارش مجله وتورلد، رئیس نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا گفت: ماه آینده سمیناری در ایتالیا با موضوع بازارهای ایران برگزار می گردد تا پس از آنالیز های لازم جدیدترین فنّاوری سنگ ایتالیا وارد ایران گردد.

سمینار بازار های سنگ ایران در ورونا ایتالیا برگزار می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، آمادینا بعد از ظهر امروز در همایش رویکرد صادرات محور صنعت سنگ که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید گفت: شرکت سنگ ورونا سال ها در ایران کار نموده و البته برداشتن تحریم ها راه را برای مبادلات ساده تر نموده است.

وی اضافه نمود: با توجه به برگزاری همایش امروز، همکاری بهتری را با ایران در آینده پیش بینی می کنیم، همان طور که در همایش بیان شد تولیدات سنگ در ایران فراوان است ولی در این میان مشکلاتی برای صادرات وجود دارد که در این ارتباط باید همکاری و توسعه فنّاوری افزایش یابد.

رئیس نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا با اشاره به برپایی نمایشگاه های بین المللی سنگ اعلام نمود: برای صادرات احتیاج به این داریم تا از کشور خارج شده و با ارائه محصولات در نمایشگاه ها خودمان را نشان دهیم ولی باید دانست اینکه چه چیز را چگونه صادر کنیم بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه ایران کیفیت نمایشگاه های بین المللی هرسال ارتقا می یابد، توضیح داد: نمایشگاه سنگ در جهان می تواند نخستین نمایشگاهی باشد که مواد اولیه و قطعات یدکی و دیگر موارد مربوطه را با یکدیگر در خود جای داده و در این راستا سعی بر این داریم تا همکاری خود را با ایران افزایش دهیم.

آمادینا با بیان اینکه همکاری ایران و شرکت های آلمانی احتیاج به بعضی از فناوری های روز جهان دارد، گفت: در نمایشگاه سنگ ورونا یکی مهم ترین بخش ها با حضور همه کشورها به فنّاوری مربوط می گردد و این در حالی است که در کنار فنّاوری باید عمل آوری نیز داشته باشیم.

وی بیان نمود: در حال حاضر ایتالیا در زمینه فنّاوری ماشین آلات به دانشی دست یافته که انسان نیز نمی تواند به توان آن ماشین برسد و در این راستا برای بهره برداری بیشتر از ماشین ها احتیاجمند تکنیسین هستیم و در نهایت باید بگویم فنّاوری سبب بالا بردن تولیدات و بازگشت سرمایه می گردد.

رئیس نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا گفت: بعضی از فنّاوری هایی که در ایران وجود دارد قدیمی شده و در ماه آینده سمیناری درباره بازار ایران در کشورمان برگزار می کنیم که در ماه دوم تولیدکنندگان آلمانی برای ارتقا فنّاوری به ایران می آیند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 620

به "سمینار بازار های سنگ ایران در ورونا ایتالیا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمینار بازار های سنگ ایران در ورونا ایتالیا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید