آشنایی با جاذبه های ونکوور کانادا

به گزارش مجله وتورلد، جزیره ونکوور مثل دیگر نقاط استان بریتیش کلمبیا در کانادا واقع شده و جاذبه های بسیاری را دارد که هر توریستی را مجذوب خود می نماید. در ویدیو جاذبه های ونکوور، ادغام طبیعت با شهر را شاهد هستید. آب و هوای معتدل و پارک های آن از عواملی هستند که ابتدا نظرتان را به خود جلب می نماید. در پارک استنلی ونکوور تفریحاتی مانند اسب سواری، دوچرخه سواری، تماشای باغ های زیبا و طبیعت وحش انجام دهید یا سری به آکواریوم آن بزنید.

آشنایی با جاذبه های ونکوور کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

آکواریوم ونکوور و دیوار دریایی به همراه دنیای علم آن انقدر بزرگ است و مطالب دیدنی و متنوعی را به نمایش می گذارد که حتما باید یک روزتان را در آنها وقت بگذارید. در شب های کریسمس این پارک بسیار شلوغ می گردد. اکثر مردم در این پارک جمع می شوند و یا به رستوران های متنوع آن می روند یا با لوکوموتیو شب های روشن کریسمس، از وسط پارک چراغانی شده گذر می نمایند. این مورد آخری جزو تفریحات جالب مردم خصوصا بچه ها ونکوور است. این پارک بندری دارد که می توانید در تورهای کروز شرکت کنید یا به پارک دره لین بروید. سری به مجسمه های عجیب قبایل سرخپوستی بزنید و با آنها عکس بگیرید. در طول دیوار ساحلی ونکور رکاب بزنید یا به پیاده روی بروید و از مناظر زیبا لذت ببرید.

اگر به فکر خرید افتادید، حتما سری به خیابان رابسن در نزدیکی مرکز شهر ونکوور بزنید. زیبایی و تمیزی نمای ساختمان ها و ویترین مغازه ها شما را به وجد می آورد. بعد از خرید می توانید در رستوران ها و کافه های این خیابان کمی استراحت کنید. در آکواریوم ونکوور عروس های دریایی زهر آگین را ببینید یا با دلفین های سفید و زال آشنا شوید. برای عکاسی به مرکز شهر بروید یا اگر عاشق طبیعت بکر هستید، سری به پارک دره لین بزنید و در آسمان بین درختان قدم بزنید! چرا که پلی معلق شما را از درختی به درخت دیگر راهنمایی می نماید و می توانید با خیال آسوده از طبیعت پیش رویتان دیدن کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 197

به "آشنایی با جاذبه های ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید