دختر عموی بن سلمان همچنان بدون هیچ اتهامی در زندان به سر می برد

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از القدس العربی، سایت اینسایدر در گزارشی نوشت: بسمه بنت سعود دختر عموی محمد بن سلمان ولیعهد عربستان امید داشت که در ماه رمضان از بند زندان بن سلمان آزاد گردد ولی این اتفاق نیفتاد.

دختر عموی بن سلمان همچنان بدون هیچ اتهامی در زندان به سر می برد

در ادامه این گزارش آمده است: بسمه به همراه سهود الشریف دختر 28 ساله خود در آپارتمانش در سال 2019 ربوده شده و به زندان الحائر منتقل شد. در ابتدا گفته شد که وی به استفاده از پاسپورت جعلی متهم است ولی بعد از آنکه این اتهام از او برداشته شد همچنان در زندان به سر می برد.

پیش از این نیز سازمان ملل با ارسال درخواستی از وزیر خارجه عربستان سعودی خواسته بود بسمه را آزاد کند اما این اتفاق نیفتاد.

نکته قابل توجه آنکه به مناسبت ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از مجرمین در عربستان سعودی آزاد شده اند اما هیچ توجهی به شرایط بسمه بنت سعود در زندان الحائر نشده است.

پیش از این، دو منبع نزدیک به خانواده بسمه بنت سعود اعلام کردند که از مدت ها قبل تا به امروز هیچ تماسی با وی نداشته اند و نسبت به گسترش ویروس کرونا در این زندان و احتمال ابتلای این شاهزاده سعودی به این ویروس نگران هستند.

آنها تاکید کردند که بعد از گذشت یک سال از زندانی کردن این شاهزاده زن سعودی هیچ اتهامی به وی تفهیم نشده است.

منابع مذکور تاکید کردند که شرایط جسمی بسمه بنت سعود وخیم است. این شاهزاده زن سعودی 56 ساله قبل از سفر به سوئیس برای درمان توسط نیروهای سعودی بازداشت شد.

این شاهزاده سعودی پیش از این اعلام نموده بود که شرایط جسمی اش در زندان بسیار نامناسب بوده و تحت هیچ نظارت پزشکی قرار نمی گیرد.

وی در آخرین تماس تلفنی با خانواده اش از گسترش ویروس کرونا در این زندان خبر داده بود.

گفتنی است که این شاهزاده زن سعودی پیش از این نقدها علنی علیه اقدامات مقامات سعودی در این کشور مطرح نموده بود و به احتمال زیاد به دلیل همین انتقادها بازداشت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1057

به "دختر عموی بن سلمان همچنان بدون هیچ اتهامی در زندان به سر می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر عموی بن سلمان همچنان بدون هیچ اتهامی در زندان به سر می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید