ارسال تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا

به گزارش مجله وتورلد، سی سی تی وی تلویزیون دولتی چین گزارش کرد نخستین هواپیمای حامل تجهیزات پزشکی چین به آمریکا، شب گذشته از شانگهای به نیویورک ارسال شد.

ارسال تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش ایرنا از تلویزیون دولتی چین، این پرواز تنها بخشی از برنامه ایالات متحده آمریکا است که میخواهد وسایل پزشکی اورژانسی را از آسیا به بیشتر ایالات های آمریکا ارسال کند.

ارسال این محموله پزشکی از چین به آمریکا در حالی است که پیشتر دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا اعلام نموده بود کشورش برای مبارزه با کرونا آمادگی کامل دارد و تمام امکانات به اندازه کافی وجود دارد اما او بعدا مجبور شد از خیلی از کشورها و حتی کارخانه های داخلی درخواست ارسال و ساخت تجهیزات پزشکی کند.

سفارت چین در ایالات متحده آمریکا در توئیتی بیان کرد این محموله شامل 12 میلیون دستکش، 130 هزار ماسک N-95، یک میلیون و 700 هزار ماسک جراحی، 50 هزار دست لباس، 130 هزار ژل ضد عفونی و 36 هزار دستگاه تب سنج است.

بر اساس آخرین آماری که توسط دانشگاه جان هاپکینز منتشر شده است در مجموع 142 هزار و 106 تا کنون در آمریکا به کرونا مبتلا شده اند تا به امروز 2 هزار و 479 نفر هم در اثر ویروس کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند در حالی که دو هزار و 686 تن هم بهبود یافته اند.

ارسال این تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا در حالی است که برآوردهای اجرا شده از داده های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC)، از هر 50 آمریکایی مبتلا به این ویروس که دچار شرایط وخیمی شده باشند فقط یک نفر امکان دسترسی به تجهیزات پزشکی را داشته و دیگران با خطر از دست دادن جان خود روبرو اند.

آمریکا در زمانی که ویروس کرونا در چین در اوج شیوع بود چندین بار از ارسال یاری های پزشکی به این کشور حرف زد اما مقامات چین بیان کردند واشنگتن حتی یک ماسک هم به چین هدیه ننموده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 927

به "ارسال تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال تجهیزات پزشکی از چین به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید