دانشگاه واشنگتن: تا اول اکتبر 180 هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست خواهند داد

به گزارش مجله وتورلد، نتیجه یک تحقیق دانشگاهی نشان می دهد اگر تمام شهروندان آمریکایی از ماسک استفاده نکنند تا اول اکتبر امسال، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به حدود 180 هزار نفر خواهد رسید.

دانشگاه واشنگتن: تا اول اکتبر 180 هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست خواهند داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، تازه ترین پروژه تحقیقاتی دانشگاه واشنگتن نشان می دهد در صورتی که تمام شهفرایندان آمریکایی از ماسک استفاده ننمایند تا اول اکتبر امسال (اواخر مهر ماه)، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به حدود 180 هزار نفر خواهد رسید.

بر اساس جدیدترین پژوهش مؤسسه ارزیابی معیارهای بهداشت و سلامت دانشگاه واشنگتن، با ادامه فرایند کنونی تعداد قربانیان کرونا در آمریکا تا اول اکتبر به 179 هزار و 106 نفر خواهد رسید.

اما بر اساس الگوهای به کار گرفته شده در همین پژوهش، در صورتی که 95درصد از مردم آمریکا آغاز به پوشیدن ماسک نمایند، تعداد قربانیان به 146 هزار نفر کاهش پیدا خواهد نمود.

در گزارش مؤسسه ارزیابی معیارهای بهداشت و سلامت دانشگاه واشنگتن که 15 ژوئن منتشر شد، تعداد قربانیان کرونا 201 هزار و 129 نفر اعلام شده بود. کریستوفر موری، مدیر این مؤسسه، روز چهارشنبه این هفته با انتشار بیانیه ای اعلام نمود: با وجود آنکه کالیفرنیا و شماری از دیگر ایالت های آمریکا طی چند هفته گذشته شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا بودند، آمار مرگ و میر هنوز به آن نسبت رشد نکرده اما این وضیعت ممکن است در چند هفته آینده تغییر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1115

به "دانشگاه واشنگتن: تا اول اکتبر 180 هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست خواهند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه واشنگتن: تا اول اکتبر 180 هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست خواهند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید