خبرنگاران 50 کارمند شهرداری تایباد مبتلا به کرونا شدند

به گزارش مجله وتورلد، مشهد- خبرنگاران - شهردار تایباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس همه گیر کرونا تا به امروز 50 نفر از کارکنان این شهرداری در شهر مرزی تایباد به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند.

خبرنگاران 50 کارمند شهرداری تایباد مبتلا به کرونا شدند

ایوب سیدالحسینی روز دوشنبه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: بخشی از کارکنان شهرداری تایباد به صورت مستقیم در معرض ویروس کرونا و ابتلا به بیماری کووید 19 هستند.

وی ادامه داد: به همین خاطر تا به امروز نه تنها تعدادی از کارمندان بلکه حتی بازنشستگان شهرداری تایباد بر اثر آلودگی به ویروس کرونا در مراکز درمانی این شهر بستری شده اند.

شهردار تایباد گفت: گستردگی ساختار این شهرداری و ارتباط مستقیم شهروندان با کارمندانش در حوزه های فضای سبز، تنظیف، شهرسازی، امور فنی و سد معبر موجب شده افزون بر 360 نفر از نیروهای شهرداری تایباد به صورت مستقیم در معرض ابتلا به بیماری کووید 19 قرار گیرند.

وی اضافه نمود: آن دسته از نیروهای شهرداری تایباد که به این ویروس مبتلا شده اند در محیط اداری حضور نمی یابند و تمامی حقوق و مزایای آنها بدون کم و کاست پرداخت می گردد تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

سیدالحسینی همچنین به کاهش قدرت خرید و فروش مردم همزمان با شیوع بیماری کووید 19 در تایباد اشاره و بیان نمود: با گسترش شیوع ویروس کرونا پرداخت دو ماه از اجاره بهاء 500 واحدهای صنفی طرف قرارداد با شهرداری تایباد به مجموع مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال بخشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور یاری به حوزه بهداشت و درمان، از اسفند ماه پارسال همزمان با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در تایباد تا به امروز 390 میلیون ریال یاری نقدی و خرید تجهیزات برای امور بهداشتی و درمانی این شهرستان اجرا شده است.

شهردار تایباد خطاب به عموم مردم گفت: هم اینک در شرایط جنگ با یک ویروس ناشناخته قرار داریم لذا عموم اقشار جامعه باید خود را برای مقابله با بیماری ناشی از آن آماده نموده و برای همکاری با نیروهای خدوم شهرداری حجم فراوری زباله را به حداقل رسانده و نهایت کوشش خود را برای رعایت بهداشت محیط بکار گیرند.

مرکز شهرستان مرزی و 120 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 326 هزار و 712 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بیماری کووید 19 تا به امروز جان 18 هزار و 427 نفر را در کشورمان گرفته است.

همچنین تا به امروز 284 هزار و 371 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1193

به "خبرنگاران 50 کارمند شهرداری تایباد مبتلا به کرونا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 50 کارمند شهرداری تایباد مبتلا به کرونا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید