خبرنگاران مونتاژ 2 دستگاه پل خرپایی در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله وتورلد، زاهدان- خبرنگاران- رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 2 دستگاه پل خرپایی با اعتبار یک هزار و 951 میلیون ریال در مدت زمان 2 ماه در این استان مونتاژ و آماده بهره برداری شد.

خبرنگاران مونتاژ 2 دستگاه پل خرپایی در سیستان و بلوچستان

محمود نکودری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: این پل ها به طول های 30 و 45 متر دارای قابلیت حمل و مونتاژ نهایی سریع در محل به منظور برقراری ارتباط و بهره برداری از جهت ارتباطی در کمترین زمان ممکن است.

وی از مونتاژ پل های فلزی آرمکو در سیستان و بلوچستان اطلاع داد و گفت: همچنین همکاران ما به منظور تمهیدات لازم در مواقع بروز بحران، نسبت به آماده سازی 15عدد لوله فلزی آرمکو با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال، جهت استفاده به عنوان پل در محورهای آسیب دیده اقدام کردند.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: محدوده فعالیت این اداره کل دارای 7 هزار و 774 دستگاه پل با طول تقریبی مجموعاَ 33 هزار متر بوده که در سال گذشته 7 دستگاه پل عظیم تعمیر شده است.

وی تنقیه 317 دستگاه پل کوچک، بازگشایی و تسطیح بستر 521 دستگاه پل، بازسازی کامل 17 دستگاه آبنما در محور سراوان- کوهک، احداث دیواره راهنمایی آب و ایمن سازی 35 نقطه از محورهای مهرستان - ایرانشهر و مهرستان - سرباز را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 98 توسط اداره نگهداری ابنیه فنی راه های سیستان و بلوچستان مطرح نمود.

نکودری توضیح داد: با توجه به اینکه فرآیند نگهداری از ابنیه فنی راه ها از قبیل پل ها و تونل ها بخش مهمی از عملیات راهداری محسوب می گردد همکاران ما در این اداره همیشه تمام کوشش خود را برای استفاده بهینه از امکانات و افزایش و دوام شبکه راههای استان با بهره گیری از روشهای نوین بکار می گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 993

به "خبرنگاران مونتاژ 2 دستگاه پل خرپایی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مونتاژ 2 دستگاه پل خرپایی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید