خبرنگاران مناطق حاشیه نشین زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد

به گزارش مجله وتورلد، زاهدان- خبرنگاران- معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: ضدعفونی و گندزدایی مناطق حاشیه نشین این شهر در پی شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن توسط نیروهای شهرداری صورت گرفته است.

خبرنگاران مناطق حاشیه نشین زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد

محمدامیر براهویی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: این طرح با حضور و نظارت حوزه خدمات شهری و مدیر هماهنگی و نظارت شهرداری زاهدان اجرا شد.

وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی با تجمع و ترکیب سه تیم مختلف از نیروهای شرکت خدماتی پیمانکار شهرداری، آتش نشانی، جهاد پویش مردمی و بیش از 50 نفر نیروی انسانی انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان اعلام کرد: همچنین تجهیزات کامل شامل 2 دستگاه ماشین آلات آتش نشانی و 2 دستگاه ماشین جت واش برای گندزدایی و ضدعفونی مناطق حاشیه شهر بکار گرفته شد.

وی توضیح داد: تیم های آتش نشانی و شرکت های خدماتی پیمانکار مسیرهای محله قاسم آباد و کشاورز 14 و نیروهای پویش مردمی زاهدان و خدماتی پیمانکاران شهرداری محله شریعتی شمالی و میلان های آن را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

براهویی گفت: تمامی این مسیرها توسط ماشین آلات و به صورت مکانیزه ضدعفونی و معابری که تردد در آن سخت بود با همکاری نیروهای انسانی و به صورت دستی ضدعفونی شدند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به کرونا در حوزه سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به 197 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 935

به "خبرنگاران مناطق حاشیه نشین زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مناطق حاشیه نشین زاهدان ضدعفونی و گندزدایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید