خبرنگاران شمار بستری شدگان براثر کرونا در کرمانشاه از مرز هزار نفر گذشت

به گزارش مجله وتورلد، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: اکنون هزار و هفت بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بستری و تحت مراقبت کادر درمانی هستند.

خبرنگاران شمار بستری شدگان براثر کرونا در کرمانشاه از مرز هزار نفر گذشت

مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه شرایط استان کرمانشاه از نظر شیوع کرونا نامطلوب و همه شهرستان ها در شرایط قرمز و پرخطر قرار دارند، اضافه نمود: در شبانه روز گذشته 104 مورد بیمار مثبت بستری و 396 بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی به آمار موارد فوت با ابتلای قطعی در 24 ساعت گذشته در استان نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت 10 نفر در استان شامل 2 نفر شهرستان کرمانشاه، 2 نفر هرسین، یک نفر سرپل ذهاب، یک نفر اسلام آبادغرب، یک نفر پاوه، یک نفر روانسر، یک نفر دالاهو و یک نفر قصرشیرین جان خود را از دست دادند.

او مجموع جان باختگان استان کرمانشاه براثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تا به امروز را 875 نفر گفت.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته 199 بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در استان بستری و 116 نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی گفت: از ابتدای اپیدمی تا به امروز 17هزار و 462 بیمار با علایم بیماری کرونا در استان بستری و 15 هزار و 590 از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

براساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هزار و 30 تخت در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

تمدید یک هفته تعطیلی، ممنوعیت و محدودیت ها در استان

براساس تصویب ستاد استانی کرونا، محدودیت ، ممنوعیت و تعطیلی در استان کرمانشاه برای یک هفته دیگر تمدید شد و استاندار نیز گفت که با توجه به شرایط نامطلوب استان از نظر شیوع کرونا، 22 محدودیت و ممنوعیت در استان یک هفته و تعطیلی ادارات، اصناف و بازار 6 شهرستان نیز به مدت یک هفته دیگر تمدید می شود.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه محدودیت ها و ممنوعیت های در 22 بند اعمال می شود، اضافه نمود: این محدودیت ها و ممنوعیت ها از سوم آبان شروع شده و قرار بود امروز به اتمام برسد اما به دلیل شرایط نامطلوب استان از نظر کرونا با تصویب ستاد استانی، برای مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت که همه ادارات موظف هستند که تا انتها آبان ماه جلسات خود را حداکثر با 15 نفر تشکیل دهند.

وی همچنین توضیح داد که مطب پزشکان متخصص پوست و زیبایی و پزشکان عمومی هم چزو مشاغلی هستند که فعالیت آنها تعطیل است.

بازوند در مورد ساعات کار ادارات نیز گفت: ساعات کار در شهرستان هایی که تعطیل نیست از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر است اما نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی و دستگاه های خدمات از این موضوع استثنا هستند.

وی ادامه داد: به پیشنهاد رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ساعات کاری این اداره کل و زیرمجموعه های آن از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 14 و 30 دقیقه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1317

به "خبرنگاران شمار بستری شدگان براثر کرونا در کرمانشاه از مرز هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار بستری شدگان براثر کرونا در کرمانشاه از مرز هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید