خبرنگاران خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا

به گزارش مجله وتورلد، تهران - خبرنگاران- رییس سازمان شیلات ایران گفت: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می شود.

خبرنگاران خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا

به گزارش روز شنبه در وزارت جهاد کشاورزی، نبی اله خون میرزایی افزود: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می شود. امیدواریم با آغاز این خرید حمایتی از محصول انباشته شده در مزارع پرورش ماهی در دریا کاسته شود و تولیدکنندگان از این بابت متضرر نشوند.

وی اظهارداشت: با شیوع بیماری کووید 19 از دست رفتن بازار مصرف آبزیان در هتل ها، رستوران ها و مراکز گردشگری و همچنین مختل شدن صادرات، در حال حاضر بیش از 1500 تن محصول پرورش ماهی در دریا به صورت انباشته شده و روی دست تولیدکنندگان مانده است که با این خرید حمایتی تلاش می کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

رییس سازمان شیلات ایران شرح داد: آنالیز قیمت خرید حمایتی متناسب با سایز و شرایط محصول تنظیم شده و تیم های کارشناسی سازمان شیلات ایران، معاونت توسعه صنایع و شرکت پشتیبانی امور دام در چارچوب توافقی که با تولید کنندگان می شود، قیمت را اعلام خواهد کرد.

خون میرزایی ادامه داد: امیدواریم که توافق به گونه ای باشد که قیمت تنظیم شده رضایت تولیدکنندگان را در پی داشته باشد و از بابت این خرید حمایتی، سود لازم را ببرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1123

به "خبرنگاران خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید