خبرنگاران تجلیل غیرحضوری از برگزیدگان جشنواره ملی آیات موشن گرافیک

به گزارش مجله وتورلد، خرم آباد - خبرنگاران - دبیر اجرایی جشنواره ملی آیات موشن گرافیک در لرستان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت پرهیز از تجمعات، اختتامیه این رویداد برگزار نمی گردد و جوایز به وسیله پست برای برگزیدگان ارسال می گردد.

خبرنگاران تجلیل غیرحضوری از برگزیدگان جشنواره ملی آیات موشن گرافیک

منصور احمدی روز پنجشنبه با اشاره به برگزاری جشنواره ملی آیات موشن گرافیک در دو بخش عمومی و اختصاصی اظهار کرد: در بخش اول رضا رفیع گیلانی مقام اول، محسن خادمی مقام دوم، سیدعلی موسوی مقام سوم و سعید احمدیان رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش اختصاصی با موضوع نماز نیز اثر حمید اماندادی به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

احمدی گفت: 78 اثر موشن گرافیک از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی آیات موشن گرافیک در استان لرستان ارسال شد و پس از بازبینی نهایی 33 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت های داستان می پردازد اما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد و کاربرد آن در برند سازی و تبلیغات است اما از انیمیشن در سینما و سرگرمی استفاده می گردد.

موشن گرافی که بصورت حرفه ای در بر گیرنده نرم افزارهای مهم است در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته های هنر دیجیتال است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 917

به "خبرنگاران تجلیل غیرحضوری از برگزیدگان جشنواره ملی آیات موشن گرافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تجلیل غیرحضوری از برگزیدگان جشنواره ملی آیات موشن گرافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید