حضور تحصیلات تکمیلی ها برای انجام و دفاع انتها نامه در دانشگاه شهیدبهشتی الزامی شد

به گزارش مجله وتورلد، طبق اعلام دانشگاه شهیدبهشتی حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در مرحله انجام رساله یا خاتمه نامه هستند و احتیاج به استفاده از آزمایشگاه، کارگاه و ... دارند در محیط دانشگاه الزامی است.

حضور تحصیلات تکمیلی ها برای انجام و دفاع انتها نامه در دانشگاه شهیدبهشتی الزامی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه شهیدبهشتی؛ بر اساس مصوبات شورای مدیریت استانی آموزش عالی استان تهران، شرایط آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از هفته جاری تعیین شد بر این اساس جلسات دفاع از رساله های دکتری و خاتمه نامه­ های کارشناسی ارشد از اول آذرماه سال 1400 به صورت حضوری برگزار می گردد.

در موارد خاص، داوران خارج از دانشگاه شهید بهشتی با تشخیص و مجوز معاون آموزشی دانشکده/دانشگاه مربوط می توانند به صورت غیرحضوری در جلسه شرکت نمایند و در این صورت، جلسۀ دفاع به صورت ترکیبی برگزار می گردد.

بعلاوه دروس آزمایشگاهی، عملی و کارگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی سال آخر به صورت حضوری برگزار می گردد و برای دانشجویان مقطع کارشناسی که سال آخر نیستند، با توجه به زیرساخت ها، امکانات خوابگاهی و آموزشی و ... با تشخیص ستاد کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

حضور دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که در مرحله انجام رساله یا خاتمه نامه بوده و نیازمند استفاده از آزمایشگاه، کارگاه، مزرعه و ... هستند، در محیط دانشگاه الزامی است.

حضور کامل اعضای هیأت علمی در محل خدمت خود، بر اساس ابلاغیه های قبلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری لازم است و کلیه جلسات ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری در دانشگاه همچون جلسات شورای گروه های آموزشی، شورا های آموزشی و تحصیلات تکمیلی، شورا های پژوهشی، و ... به صورت حضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1929

به "حضور تحصیلات تکمیلی ها برای انجام و دفاع انتها نامه در دانشگاه شهیدبهشتی الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تحصیلات تکمیلی ها برای انجام و دفاع انتها نامه در دانشگاه شهیدبهشتی الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید