ترفند دستیاران بایدن برای جلوگیری از گاف دادنش

به گزارش مجله وتورلد، طبق روایت یک کتاب نو، دستیاران ارشد بایدن با ایجاد اثری که آن را دیوار می نامند، سعی می نمایند وی را از موقعیت هایی که باید به صورت فی البداهه صحبت کند یا مصاحبه های طولانی انجام دهد برای جلوگیری از گاف دادن، دور نگه دارند.

ترفند دستیاران بایدن برای جلوگیری از گاف دادنش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق روایتی که در یک کتاب جنجالی تازه آمده، دستیاران ارشد بایدن دیواری را ایجاد نموده اند تا از موقعیت هایی که وی باید به صورت فی البداهه یعنی بدون داشتن متن صحبت کند یا مصاحبه های طولانی انجام دهد برای جلوگیری از گاف های احتمالی وی ممانعت نمایند.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، در کتاب تازه باب وودوارد و رابرت کاستا خبرنگار واشنگتن پست با اسم خطر (Peril) گفته شده که دستیاران بایدن عمداً رئیس جمهور را از رویدادهای بدون متن یا مصاحبه های طولانی دور نگه می دارند. این دستیاران شامل ران کلاین رئیس کارکنان کاخ سفید و آنیتا دان مشاور بایدن می شوند.

در این کتاب ذکر شده آن ها این اثر را دیوار اطراف بایدن در کوشش برای مقابله با تمایل وی به زودخشمی و اشتباهات کلامی گاه به گاه توصیف نموده اند.

به گزارش فاکس نیوز، علیرغم این کوشش ها، اظهارات نادرست رئیس جمهور آمریکا همچنان ادامه داشته است.

وبگاه خبری هیل که این خبر را به نقل از فاکس نیوز گزارش نموده، برای اظهارنظر در مورد این روایت با کاخ سفید تماس گرفته است.

طبق این گزارش، رفتار بایدن موضوع حملات لفظی اخیر جمهوری خواستار بوده است. سناتور جیمز ریش هفته گذشته در جریان پرسش از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در مقابل کنگره، از وی درباره ادعاهایی مبنی بر اینکه دستیاران کاخ سفید دکمه ای برای ساکت کردن بایدن دارند، پرسید.

بلینکن در پاسخ مدعی شد: هر کسی که رئیس جمهور را بشناسد، از جمله اعضای کمیته، می داند که او خود به وضوح و سنجیده صحبت می نماید.

این ادعا در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در تازهترین گاف، حین مراسم اعلام توافقنامه امنیتی با انگلیس و استرالیا در حوزه هند و اقیانوس آرام، نام نخست وزیر استرالیا را فراموش و از او با اسم رفیق یاد کرد.

گاف ها و ضعف حافظه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از زمان روی کار آمدنش بارها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و منتقدانش را واداشته در سلامت روان و قابلیت های ذهنی او تردید نمایند.

رانی جکسون پزشک سابق کاخ سفید که هم اکنون یکی از نمایندگان کنگره آمریکا است، اخیراً ضمن ابراز نگرانی از سلامت روانی رئیس جمهور ایالات متحده، پیش بینی کرد که بایدن قبل از انتها دوران ریاست جمهوری خود مجبور به استعفا گردد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1849

به "ترفند دستیاران بایدن برای جلوگیری از گاف دادنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند دستیاران بایدن برای جلوگیری از گاف دادنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید