تاثیر آخرین خورشید گرفتگی 2019 بر متولدین ماه های مختلف

به گزارش مجله وتورلد، آخرین خورشیدگرفتگی سال 2019 در 26 دسامبر (پنجم دی ماه) رخ می دهد که به گفته بعضی تاثیر جالبی بر طالع متولدین ماه های مختلف خواهد داشت.

تاثیر آخرین خورشید گرفتگی 2019 بر متولدین ماه های مختلف

به گزارش خبرنگار در دنیا افراد زیادی وجود دارند که به طالع بینی از نوع مختلفش اعتقاد دارند و شاید باور کردنی نباشد که بیشتر آنها حتی روزانه طالع خود را دنبال می نمایند؛ در تایید اینکه این پیش بینی ها تا چه اندازه می تواند صحت داشته باشد، هنوز سند موثقی در دست نیست اما اینکه افراد زیادی در دنیا هر روز پیگیر طالع خود هستند، می تواند دست کم از لحاظ تجربی درک این آینده نگری ها را ملموس تر کند.

اما اعتقادی که در این میان جالب توجه است این است که تصور می گردد خورشید گرفتگی ها تاثیر زیادی در طالع افراد دارد، چرا که می تواند همه کائنات را با خود همراه کند. آخرین خورشید گرفتگی امسال در 26 دسامبر مصادف با پنجم دی ماه خواهد بود، هنگامی که خورشید و ماه با مشتری که سیاره رشد، تجربه و مطلعی است همسایه می شوند. مطابق طالع بینی این خورشیدگرفتگی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و تغییراتی را برای همه علائم زودیاک ایجاد می نماید. بعضی مکاتب فکری نیز معتقدند که خورشید گرفتگی قدرت شارژ و تحریک پتانسیل درونی شما را دارد. از این رو مهار همه انرژی ها مهم است.

کمربند فرضی که برای افلاک کیهانی درنظر گرفته شده است، از حدود 8 درجه یک سوی دایرةالبروج در جهت ظهور خورشید و در میان ستارگان امتداد می یابد. پهنای بروج دوازده گانه فلکی (zodiac) را براساس جهت های حرکت مداری خورشید، ماه و 5 سیاره منظومه شمسی به نام های عطارد، تیر، پیغام رسان خدایان رُمی که از دیرباز برای مردم دنیا شناخته شده اند، مشخص می نمایند. اصولاً منطقه بروج فلکی (zodiac) را به 12 بخش یا منطقه تقسیم نموده اند و هر بخش گستره ای به پهنای 30 درجه را فرا می گیرد که با نشانه های بروج فلکی شناخته می شوند.

خورشید سیاره حاکم بر طاووس است و کسوف آینده افشاگری های زیادی راجع به سلامت روان شما خواهد داشت. ممکن است شما در معرض خطر بزرگی برای مواجهه با موانع باشید، اما نکته قابل توجه این است که انرژی صعودی که به شما اهدا می گردد یاری می نماید که از این موانع عبور کنید و نیرویی به شما می بخشد تا آسان تر با آن روز های نه چندان خوب روبه رو شوید.

بر اثر این رویداد بیماری های گذشته تسکین می یابد، زیرا سلامتی، تمایل به مطلوب بودن و نتایج مطلوب را در شما ایجاد می نماید. از همه این فرصت ها بهره ببرید و آن ها را در پیش بگیرید. خوشبختی و کمی تغییر از یکنواختی و روال، کار شما را بهبود خواهد بخشید.

: چگونه آخرین خورشیدگرفتگی سال را مشاهده کنیم؟

زمان این خورشیدگرفتگی، تاثیر خوبی بر بیماران سرطانی در راستای درمان آن ها دارد و این تغییر برای آن ها خوب خواهد بود. آنالیز دقیق و چک کردن مواردی شما را به سمت کمال گرایی سوق می دهد، استرس را از شما دور نموده و آرامش بیشتری به شما می دهد. همچنین به شما یاری می نماید تا از منظر بهتر و کارآمدتری چیز ها را مشاهده کنید. عادت های غذایی سالم، حفظ سبک زندگی خوب و تمرین ذهن مطلع به شما یاری می نماید تا ماه های آینده در یک حالت پایدار و خوب بمانید. هدف حفظ تعادل در زندگی و حفاظت در برابر استرس و تنش هاست.

خورشید گرفتگی 26 دسامبر 2019 در واقع حسن ختامی صلح آمیز و مفید برای امسال است. در حالی که خورشید از خانه شما می گذرد، تغییرات زیادی در شخصیت شما به وجود می آورد و باعث می گردد از منظر کاملاً جدیدی به زندگی نگاه کنید. فرصتی که سبب می گردد احتیاط و توجه بیشتری به سلامت خود داشته باشید؛ که با چند تغییر اختصاصی، قادر خواهید بود کنترل سلامت خود را در دست بگیرید.

چشم انداز جدید و تمایل به تحول نیز شما را به عرصه های جدیدتر هدایت می نماید. سلامت روان شما که امسال به بهترین شکل ممکن نبود، همه تغییر می نماید. ممکن است شما به خاطر رفاه خود، به دنبال راه های کلیدی باشید تا از ناملایمات دور باشید و یک رفتار پر جنب و جوش و توام با آرامش را در پیش بگیرید.

خورشید گرفتگی یک دوره دریانوردی مطلوب و عمدتاً روان برای متولدین برج دلو (بهمن) خواهد بود. فرصت ها به یکدیگر وصل می شوند و وجود شما را با شادی و نگرش بی نظیری پر می نمایند. سخت کوشی و اراده شما از همین حالا در شما جریان می یابد و به شما یاری می نماید که سال آینده را با یک اقدام مثبت و پرانرژی آغاز کنید. در حالی که سلامتی شما رضایت بخش باقی خواهد ماند، آینده شما را وادار به ایجاد تغییراتی در سبک زندگی می نماید و هیچ زمانی نمی تواند بهتر از این فرصت برای تغییرات باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 725

به "تاثیر آخرین خورشید گرفتگی 2019 بر متولدین ماه های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر آخرین خورشید گرفتگی 2019 بر متولدین ماه های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید