بهره برداری و کلنگ زنی 76 پروژه شهرستان فیروزکوه در هفته دولت

به گزارش مجله وتورلد، فرماندار شهرستان فیروزکوه از بهره برداری و افتتاح 76 پروژه شهرستان فیروزکوه در حوزه های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و... همزمان با هفته دولت خبر داد.

بهره برداری و کلنگ زنی 76 پروژه شهرستان فیروزکوه در هفته دولت

مهدی یوسفی جمارانی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح پروژه هایی که در هفته دولت سال جاری در شهرستان فیروزکوه به بهره برداری می رسد، گفت: در هفته دولت سال جاری 76 پروژه کشاورزی، صنعتی، عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 222 میلیارد تومان در شهرستان فیروزکوه افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در حقیقت هفته دولت پنج پروژه کلنگ زنی و 71 پروژه قابل افتتاح و بهره برداری در سطح شهرستان فیروزکوه خواهیم داشت که از این تعداد 6 پروژه با اعتباری بالغ بر 174 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال برای 100 نفر توسط بخش خصوصی و 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان با اشتغال زایی برای 112 نفر در بخش دولتی کلنگ زنی و بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها، برای 212 نفر به صورت مستقیم و یک هزار و 860 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد شد. همچنین در بخش عشایری و روستاهای فاقد دهیاری، 11 پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود؛ اهم پروژه ها شامل حمام خورشیدی انسانی، حمام ضدکنه عشایری، آبرسانی روستای طارم و ماهیان است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه در بخش دیگری از صحبت های خود به پروژه های بخش مرکزی فیروزکوه اشاره کرد و افزود: در بخش مرکزی فیروزکوه، 27 پروژه با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال از جمله نصب دوربین مداربسته روستایی، بهسازی معابر روستایی و ساماندهی محل دفن زباله روستای طارم قابل افتتاح و کلنگ زنی است همچنین هشت پروژه در بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه با اعتبار 120 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

جمارانی تاکید کرد: اهم پروژه های بخش مرکزی فیروزکوه شامل بهسازی معابر، آبرسانی به روستای زرمان، ایجاد مجتمع گردشگری در نجفدر و برپایی سیاه چادر در ورسخواران است.

وی شرح داد: در بخش بنیاد مسکن سه پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 800 میلیون ریال شامل اجرای آسفالت از محل قیر یارانه ای در روستای حصاربن، آسور دهین و در بخش منابع طبیعی یک پروژه با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال همچون آبخیزداری، حفاظت خاک و پیشگیری از فرسایش زیر حوزه روستاهای ارو، طرود، جلیزجند و سله بن افتتاح خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه از افتتاح و کلنگ زنی 12 پروژه با اعتبار 123 میلیارد ریال توسط شهرداری فیروزکوه در هفته دولت خبر داد و افزود: احداث پل 18 متری، افتتاح پارک خلیج فارس، تکمیل مجتمع تجاری شهرداری، افتتاح جایگاه سوخت سیار و همچنین افتتاح مرکز معاینه فنی با اعتبار بالغ بر 35 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 8 نفر توسط بخش خصوصی با همکاری شهرداری از مهم ترین پروژه های این شهرداری به شمار می رود.

به گفته وی، در حوزه برق نیز پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال شامل اصلاح شبکه در روستاهای وزنا، زرمان، سرخدشت، کلنگ زنی تامین برق روستاهای امارت و حسن آباد و در حوزه نوسازی مدارس یک پروژه احداث مدرسه شماره دو مسکن مهر دشت ناصر با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه دو پروژه شبکه مخابرات فیبرنوری و جدول گذاری با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد؛ همچنین پنج واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی افتتاح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1223

به "بهره برداری و کلنگ زنی 76 پروژه شهرستان فیروزکوه در هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری و کلنگ زنی 76 پروژه شهرستان فیروزکوه در هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید