بهترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی لنکاوی مالزی

به گزارش مجله وتورلد، پرطرفدارترین تورهای داخلی لنکاوی مالزی

شاید لنکاوی به اندازه سواحل تایلند پر هیاهو و یا به اندازه خط ساحلی کالیفرنیا شیک و امروزی نباشد اما به نوبه خود دارای جاذبه ها و دیدنی های منحصر به فرد می باشد. رفتار مردم محلی لنکاوی و بطور کلی مالزی، بسیار محبت آمیز است به خصوص اگر شما یک توریست باشید. بهترین راه برای لذت بردن و کشف جزیره لنکاوی، پیوستن به تورهای متعدد داخلی است که در سراسر این جزیره برگزار می گردد. شانس غواصی کردن و شیرجه زدن، دیدن پارک طبیعت کیلیم (Kilim Nature Park) و دیدن زیبایی های طبیعت را از دست ندهید و از این تورها بهره ببرید. سایت تور خبرنگاران در لیست زیر، 10 تا از بهترین تورهای داخلی لنکاوی مالزی را به شما معرفی می نماید تا چنانچه از تور لنکاوی مالزی استفاده نمودید، بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

بهترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی لنکاوی مالزی

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

تور نیم روزه جزیره لنکاوی مالزی

لنکاوی مجموعه ای از هزارن مکان زیبای توریستی و جاذبه های گردشگری می باشد. در یک تور نیم روزه می توانید این جزیره زیبا را بهتر بشناسید و بعضی از محبوبترین جاذبه های گردشگری لنکاوی مالزی نظیر میدان عقاب (including Eagle Square)، اسکله پوینت (Jetty Point)، روستای شرقی (Oriental Village) و دنیای زیر آب (Underwater World) را مشاهده نمایید.

تور تله کابین و روستای شرقی لنکاوی مالزی

روستای شرقی یا آسیایی (Oriental Village) یکی از مکان های زیبای لنکاوی می باشد در انجا می توانید سوار بر تله کابین به بالای کوه ماچینگ چنگ (Matchincang) بروید و در حین بالا رفتن از مناظر جنگل های بارانی، از Telaga Tujuh (هفت حلقه چاه) ، آبشارها و اقیانوس زیبای هند لذت ببرید.

گردش در پارک دریایی پولائو پایار Pulau Payar Marine Park لنکاوی مالزی

پولائو پایار یکی از چهار جزیره گوهر سبز می باشد که به صورت پارک دریایی درآمده است. این جزیره ها شامل پولائو پایار(Pulau Payar) ، پولائو کاکا(Pulau Kaca) ، پولائو لمبو،(Pulau Lembu) پولائو سگانتنگ (Pulau Segantang) می گردد. این جزیره ها در فاصله دو مایل دریایی قرار گرفته اند و بهترین مکان برای غواصی در لنکاوی می باشند.

گشت نیم روزه قایقرانی در جزیره لنکاوی مالزی

قایقرانی در اطراف جزیره زیبای لنکاوی مالزی در یک تور نیم روزه بسیار آرامش بخش است. می توانید در حین استراحت بر روی قایق، حیات وحش زیبای جزیره را از عرشه تماشا کنید و یا در آب های خنک و آرام منطقه شنا کنید و از آفتاب دریافت در کنار ساحل یا بر روی عرشه لذت ببرید.

سفر دریایی ماجراجویانه لنکاوی مالزی

این تور با بازدید از باتلاق mangrove و مشاهده غذا خوردن عقاب ها آغاز می گردد و با قایقرانی و ماهگیری بر روی دریای آندمان و خوردن کباب ماهی بر روی عرشه ادامه پیدا می نماید و بعد می توانید به قایق رانی برای اکتشاف غارهای زیبای جزیره ادامه دهید. روز با بازگشت از سفر دریایی آرامش بخش به سرانجام می رسد.

تور پر جنب و جوش جزیره لنکاوی مالزی

در این تور شما را به بازدید از محبوبترین مکانهای لنکاوی یعنی جزیره های سرسبز پولائو سینگا بسار (Pulau Singa Besar)، جزیره براس بسه Pulau Beras Basah، جزیره پولائو دایانگ بونتینگ (Pulau Dayang Bunting) و جزیره شیر بزرگ (Big Lion Island) می برند. این جزایر دارای مناظر زیبای طبیعی، ماسه های سفید، نسیم ملایم، آبهای روشن کریستالی، آبشارهای زیبا و حیات وحش منحصر به فرد می باشند.

سفر دریایی بر روی کشتی کروز در جزیره لنکاوی مالزی

تور سفر دریایی و ماجرا جویانه در غروب آفتاب، یک سفر دلپذیر و آرامش بخش در دریا و در سواحل جزیره های زیبای لنکاوی در غروب خورشید می باشد. می توانید از عرشه قایق بادبانی، دلفین ها یا ماهی های پرنده را که در اطراف قایق شنا می نمایند را ببینید و از خوردن باربیکیو به همراه انواع نوشیدنی ها لذت ببرید.

درختان حرا سافاری لنکاوی مالزی

تور بازدید از درختان حرا سافاری یک تور تفریحی برای کشف طبیعت زیبای جزیره لنکاوی می باشد. با قایق به سمت پارک طبیعت کیلیم (Kilim Nature Park) که پر از گیاهان زیبا و حیات وحش منحصر به فرد جزیره است می روید و سپس از غار لنکاوی یعنی گواکلور (Gua Kelawar) که به غار خفاش ها (Bat Cave) هم معروف است، بازدید می کنید. بعد از بازدید از غار و استراحتی کوتاه با قایق به سمت جنگل های منحصر به فرد حرا سافاری که پر از مناظر زیبای دریایی ، گیاهان منحصر به فرد و صخره های باشکوه است حرکت خواهید کرد. در آنجا منظره ها و گیاهانی را خواهید دید که کمتر کسی دیده است.

تور غذا دادن به عقاب ها و درختان حرا در لنکاوی مالزی

یکی از محبوب ترین تورها در اطراف جزیره لنکاوی، تور جالب و هیجان انگیز غذا دادن عقاب ها و درختان حرا می باشد. در این تور مناظر فراموش نشدنی از سواحل Pantai Cenangو Pantai Tengah را خواهید دید. سپس به پارک طبیعت کیلیم می روید که در آنجا می توانید تغذیه عقاب ها و جنگل درختار حرا را ببینید.

تور دنیای زیر آب لنکاوی مالزی

دنیای زیر آب لنکاوی یکی از بهترین جاذبه های دیدنی لنکاوی می باشد که دارای 5000 گونه از حیوانات و موجودات دریایی نظیر کوسه، مارماهی، لاک پشت سبز، خوک آبی، پنگوئن ها، کوسه ها و همچنین فلامینگ و اردک ها می باشد. این مکان در انتهای جنوبی پانتائی سنانگ واقع شده است و یکی از بهترین قسمت های آن، مجموعه دنیای زیر آب لنکاوی تونل 15 متری شیشه ای زیر آب است که به دریا راه دارد و می توان به وسیله آن به تماشای آبزیان کوچک و بزرگ پرداخت.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 520

به "بهترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی لنکاوی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین و پرطرفدارترین تورهای داخلی لنکاوی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید