تفریحات جذابی که در کیش تجربه می کنید

به گزارش مجله وتورلد، هر وقت بحث سفر و سرگرمی چند روزه پیش می آید، یک جزیره فوق العاده در بین شهرها و کلان شهرها خودنمایی می نماید. جزیره کیش به علت آب و هوای مناسبی که دارد، یک مقصد چهار فصل برای مسافرت محسوب می گردد و سالانه افراد زیادی از داخل و خارج از کشور، اقدام به خرید بلیط هواپیما برای سفر به جزیره کیش می نمایند.

تفریحات جذابی که در کیش تجربه می کنید

یکی از مهم ترین بخش های مسافرت های سرگرمیی، سرگرمی و سرگمی است. در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، حتما با این مقاله از سفرمارکت همراه باشید تا با انواع سرگرمیات این جزیره زیبا آشنا شوید.

غواصی؛ لذت حضور در دنیایی متفاوت

ممکن است غواصی برای خیلی از افراد در نگاه اول، سرگرمی مجذوب کنندهی به نظر نرسد، اما حقیقت این است که تجربه آن در جزیره کیش و دریای خلیج فارس می تواند این باور را تغییر دهد. تصور حضور در دنیایی که پر از انواع جانداران دریایی با تنوع رنگی بی نظیر است، زیبایی های خاص خودش را دارد. در سواحل سیمرغ، مرجان، دامون و اسکله، کلوپ های غواصی فعالیت می نمایند. بسته به مقدار مهارت شما در شنا و غواصی، سقف عمقی که امکان غواصی دارید، برای شما معین می گردد. برای این سرگرمی، الزامی مبنی بر تهیه تجهیزات غواصی وجود ندارد و در کلوپ ها غواصی می توانید آنها را تهیه کنید. تنها به همراه داشتن وسایل شخصی برای حضور در این مجموعه کافی است. ناگفته نماند که حداقل سن مجاز برای غواصی در کیش 10 سال است. افراد زیر 10 سال صرفا در شرایطی مجاز به غواصی هستند که تبحری در این کار داشته باشند. در واقع جواز حضور این افراد در قبال تایید مربی است. سفر با تور کیش نوروز 1402 یک فرصت عالی برای تجربه این سرگرمی است.

شاتل؛ سرگرمیی توام با آرامش

ممکن است همواره احتیاج نباشد سرگرمیات پر استرس و هیجان انگیز را انتخاب کنیم. در این میان، انتخاب سرگرمیی دل نشین در جزیره زیبای کیش می تواند جزو اولویت های ما باشد. سرگرمی شاتل به این صورت است که با نشستن بر روی یک تیوب، شاهد حرکت آرام خود بر روی آب خواهید بود و چشم انداز زیبای اطراف را دیدن خواهید کرد البته می توانید این سرگرمی را با سرعت بالا نیز تجربه کنید. تعداد افراد حاضر بر روی تیوب حداقل باید 2 نفر باشد و بچه ها بالای 6 سال نیز در صورت رضایت والدین می توانند در این سرگرمی حضور داشته باشند.

فلای بورد؛ پرواز بر روی آب

مزیت خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره، روبرو شدن با انواع سرگرمیات آبی است. جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سرگرمیات آبی به وفور در آن پیدا می گردد. ممکن است فلای بورد را در جایی غیر از کیش نیز تجربه نموده باشید اما پرواز بر روی آب در کیش خالی از لطف نیست. ناگفته نماند که هیجان و چابکی حرف اول را در فلای بورد می زنند. با انتخاب فلای بورد به عنوان یکی از سرگرمیاتتان در جزیره کیش، بدون شک یک مورد خاص به فهرست خاطرات ماندگار سفر به کیش خود اضافه می کنید. اگر قصد تجربه فلای بورد را دارید، می توانید ساعت 9 تا 16 به ساحل سیمرغ یا اسکله سرگرمیی کیش بروید و از این سرگرمی لذت ببرید.

هیجان بی حد و حصر با پاراسل!

اگر علاقه به غواصی ندارید، یک سرگرمی هیجان انگیز بر فراز دریا را انتخاب کنید. سواحل سیمرغ و مرجان، اسکله سرگرمیی کیش و اسکله دامون خدمات مورد احتیاج برای تجربه پاراسل بر فراز دریا را ارائه می دهند. تجهیزات مورد احتیاج این سرگرمی هیجان انگیز در اماکن مذکوروجود دارد. بعلاوه نجات غریق های متعددی در اطراف حاضر هستند تا در صورت بروز حادثه، سریعا خود را به محل برسانند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما جزیره کیش و اقامت چند روزه در آن را دارید، پاراسل را از قلم نیاندازید.

خنده هایی که بنانا به شما هدیه می دهد

نوع دیگری از شاتل، بنانا است اما هیجان و مجذوب کنندهیت آن به مراتب بیشتر است. این تیوب ها به شکل موز تهیه شده اند و به وسیله قایق های تندرو با سرعت بالا روی آب کشیده می شوند. حداقل چهار و حداکثر هشت نفر قادر به استفاده از بنانا هستند. این سرگرمی مجذوب کننده به علاقه مندان آن به شدت توصیه می گردد. اگر سفرتان به جزیره کیش به همراه دوستانتان است، به هیچ وجه بنانا را از دست ندهید.

اسکی روی آب

اسکی روی آب برخلاف خود اسکی کمتر برای ما آشنا است اما بهتر است بدانید که در جزیره کیش، امکان استفاده از آن فراهم است. اسکی روی آب با قایق موتوری یا کابل برقی صورت می گیرد. گفتنی است، هزینه استفاده از قایق موتوری اندکی بیشتر است. با ایستادن روی تخته و بستن طناب به خود، به وسیله قایق موتوری با سرعتی که بر اساس وزن و سن شما معین می گردد، حرکت می کنید. فقط یادتان باشد مدت زمان حداکثری برای استفاده از اسکی روی آب 12 دقیقه است و سعی کنید نهایت لذت را از این سرگرمی مجذوب کننده ببرید.

گشت و گذار به همراه اسکوتر زیر دریایی

اگر تا اینجا به سادگی از کنار غواصی و اسنورکلینگ رد شدید، باید بدانید که دیگر نمی توان به اسکوتر زیر دریایی نه گفت. اسکوتر زیر دریایی یا همان غواصی مدرن، شیوه نوپایی است برای دیدنی آنچه که در اعماق آب های عمیق اتقاق می افتد. در صورتی که شنا بلد نیستید، دغدغه ای بابت امنیت خود نداشته باشید چرا که مربیان مجرب و کاربلد نیز به همراه شما خواهند آمد. تمامی افراد بالای 12 سال مجاز به استفاده از اسکوتر زیردریایی هستند. گفتنی است، اگر مشکل قلبی دارید، برای سلامتی خود بهتر است سایر سرگرمیات کیش را انتخاب کنید. بخش اسکوتر زیر دریایی در اسکله سرگرمیی کیش از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر فعالیت می نماید.

پدل بورد

یکی از مجذوب کننده ترین سرگرمیات کیش، پدل بورد است. اگر اسکی روی آب چندان توجه شما را جلب نکرد، می توانید نگاهی به پدل بورد داشته باشید. در این بخش، تخته های بزرگی دریافت می کنید و به یاری پاروی مخصوص آن، باید سعی کنید تعادل خود را حفظ نموده و حرکت کنید. با خرید بلیط پدل بورد در ساحل سیمرغ و ساحل دامون، امکان استفاده یک ساعتی از آن برای شما فراهم می گردد.

سرگرمی در پارک دلفین

از جمله جاذبه های سرگرمیی کیش پارک دلفین است و گل سر سبد آن نیز دلفیناریوم است که در آنجا انواع و اقسام جانداران آبی را می توانید دیدن کنید. آبزیانی مانند دلفین، گراز دریایی، شیر دریایی، پنگوئن و گربه دریایی. این آبزیان و به ویژه دلفین که از جمله جانداران باهوش محسوب می گردد، آموزش دیده هستند و حرکات نمایشی مجذوب کنندهی انجام می دهند و سبب حیرت بازدیدنمایندگان هستند. خرید بلیط پارک دلفین نیز به علاقه مندان آن به شدت توصیه می گردد.

کلام آخر

سرگرمیاتی که می توانند دلایل خوبی برای خرید بلیط هواپیما کیش باشند، در این مطلب ذکر شده اند. اما سرگرمیات کیش صرفا محدود به این موارد نمی شوند و تعداد آن ها بسیار بیشتر است. بهتر است این سرگرمیات را در کیش تجربه کنید: جت اسکی، فلای فیش، قایق تندرو، کایاک سواری، کشتی سرگرمیی، کشتی آکواریوم، بادی مارینا کیش، کریزی بوت، پارک آبی اوشن، مجتمع سرگرمیات دریایی کیش، بیگ بال، سافاری، فوتبال حبابی، جایروکوپتر، قنات کیش، کایت بوردینگ، گشت دریایی اختصاصی، ماهیگیری. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت یا مراجعه به سایت سفرمارکت، بیشتر می توانید درباره کیش و سرگرمیات آن بخوانید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2246

به "تفریحات جذابی که در کیش تجربه می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات جذابی که در کیش تجربه می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید