برگزاری طرح نوروز کرونایی توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها خبرنگاران

به گزارش مجله وتورلد، سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: طرح نوروز کرونایی با شعار سلامت روان و حال خوب در نوروز 1400 توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برگزار می شود.

برگزاری طرح نوروز کرونایی توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجید صفاری نیا گفت: طرح نوروز کرونایی از 25 اسفندماه 1399 آغاز و تا 20 فروردین 1400 ادامه خواهد داشت.

وی در تشریح این طرح گفت: برخورداری دانشجویان از سلامت روان و حال خوب برای ما یک اصل است و بر اساس طرح مذکور، در ایام نوروز دانشجویان به مدت دو ساعت و از ساعت 17 الی 19 از طریق اینترنت به محتوا های آموزشی در موضوع بهداشت روانی ومحتوای سرگرمی در قالب فیلم، موسیقی، شعر، مسابقه، استندآپ و تئاتر دسترسی خواهند داشت.

صفاری نیا با اشاره به پیامد های روانی و اجتماعی کرونا و ممنوعیت مسافرت نوروزی به علت کرونا گفت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی می کوشد با ارایه چنین برنامه های ضمن آموزش های علمی با ارایه محتوای سرگرمی، سنگینی و تاثیرات کرونا را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: برنامه های سلامت روان و حال خوب در نوروز به شکل ویبنار ارایه می شود و مشارکت دانشجویان در برنامه باعث می شود دانشجویان با یکدیگر احساس همدلی و یکپارچگی کنند.

براساس این گزارش دانشجویان و خانواده ها می توانند از طریق لینک زیر از این برنامه استفاده کنند.

https://www.skyroom.online/ch/moshavereh99/norouz1400

www.aparat.com/moshaverhvasalamat

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1594

به "برگزاری طرح نوروز کرونایی توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری طرح نوروز کرونایی توسط مراکز مشاوره دانشگاه ها خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید