فزونی تیم های میلان، اینتر و رم مقابل حریفان

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: تیم های مدعی قهرمانی اسکودتو، در هفته دوم سری A ایتالیا بر حریفان خود غلبه کردند.

فزونی تیم های میلان، اینتر و رم مقابل حریفان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در شب آخر از هفته دوم سری A ایتالیا شب گذشته 8 دیدار برگزار گردید. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال میلان در استادیوم سن سیرو پذیرای کالیاری بود. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که اولین دیدار فصل خود را با شکست پشت سر گذاشته بودند در این دیدار پیروز شدند با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود بگذرند.

برای میلان در این دیدار روبینیو (8)، فیلیپ مکسس (30) و ماریو بالوتلی (62) گلزنی کردند و تنها گل کالیاری را مارکو سائو (33) وارد دروازه روسونری ها کرد.

در دیگر دیدار برگزار گردیده هم، اینتر در حالی که در خانه کاتانیا به میدان رفته بود پیروز شد با نتیجه قاطعانه 3 بر صفر از سد میزبان خود بگذرد و به دومین پیروزی فصل خود دست یابد. برای نراتزوری ها در این دیدار رودریگو پالاسیو (19)، یوتو ناگاتومو (56) و ریکاردو آلوارز (80) پیروز به گلزنی شدند.

رم هم با فزونی 3 بر صفر مقابل هلاس ورونا به دومین پیروزی اش در فصل جدید سری A دست یافت. برای جالوروسی در این بازی فابریتزیو کاچیاتوره (56- گل به خودی)، میرالم پیانیک (59) و آدم لیاجیک (66) گلزنی کردند.

تیم فوتبال جنووا هم در خانه خود با نتیجه 5 بر 2 مغلوب فیورنتینا شد. برای ویولا در این بازی آلبرتو آکوئیلانی (10)، جوزپه روسی (14 و 55) و ماریو گومز (41 و 4+90 - پنالتی) گلزنی کردند تا این تیم هم به دومین پیروزی فصلش برسد. گل های جنووا را هم آلبرتو جیلاردینو (54) و فرانچسکو لودی (60- پنالتی) به ثمر رساندند.

در این دیدار ماریو سامپریسی، مدافع جنووا در دقیقه 3+90 از زمین بازی اخراج شد.

در سایر دیدارهای برگزار گردیده هم نتایج زیر رقم خورد:

آتلانتا 2- تورینو صفر

بولونیا 2- سامپدوریا 2

ساسولو یک- لیورنو 4

اودینزه 3- پارما یک

منبع: تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 313

به "فزونی تیم های میلان، اینتر و رم مقابل حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی تیم های میلان، اینتر و رم مقابل حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید