یورو 2020، روسیه با شکست فنلاند به صعود امیدوار شد

به گزارش مجله وتورلد، شاگردان استانیسلاو چرچسوف با غلبه بر فنلاند به صعود به مرحله حذفی یورو 2020 امیدوار شدند.

یورو 2020، روسیه با شکست فنلاند به صعود امیدوار شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های یورو 2020 از ساعت 17:30 امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم ملی فوتبال روسیه در گروه B و در استادیوم استادیوم کرستوفسکی شهر سن پترزبورگ به ملاقات فنلاند رفت و پیروز شد میهمان خود را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

شاگردان چرچسوف که در بازی اول خود مغلوب بلژیک شده بودند، در این ملاقات در دقیقه 2+45 روی یک کار تیمی زیبا به وسیله الکساندر میرانچوک و روی پاس آرتم جیوبا به گل رسیدند.

با این نتیجه روسیه سه امتیازی شد و با توجه به نتیجه بازی رو در رو در مصاف با فنلاند به رده دوم جدول گروه B صعود کرد و فنلاند سه امتیازی را به رده سوم فرستاد.

دنی ماکلی داور هلندی در این ملاقات به دیمیتری بارینوف (27)، ماگمدوف اوزدئوف (34) و گئورگی ژیکیا (88) از روسیه و گلن کامارا (22) و دنیل اوشونسی (90) از فنلاند کارت زرد داد.

پیش از این بازی بازیکنان فنلاند با تی شرت های مخصوص که روی آن نوشته شده بود زود خوب شو کریستین خود را گرم کردند. کریستین اریکسن هافبک دانمارک در بازی با فنلاند دچار ایست قلبی و راهی بیمارستان شد.

امشب در ادامه این رقابت ها دو ملاقات از گروه A برگزار می گردد که بر این اساس ابتدا از ساعت 20:30 تیم های ترکیه و ولز در استادیوم المپیک باکو با هم مصاف می نمایند و سپس از ساعت 23:30 ایتالیا در استادیوم المپیکو شهر رم پذیرای سوئیس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1753

به "یورو 2020، روسیه با شکست فنلاند به صعود امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، روسیه با شکست فنلاند به صعود امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید