بارش برف و باران ادامه دارد

به گزارش مجله وتورلد، مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت فردا 25 آبان با ورود سامانه بارشی تازه از جنوب غرب کشور، در استان های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

بارش برف و باران ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیائیان در تبادل نظر با فارس در تشریح آخرین شرایط جوی کشور اعلام کرد: امروز به تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می گردد و روز یکشنبه در اغلب نقاط کشور جمعی آرام داریم، اما از اواخر وقت فردا 25 آبان با ورود سامانه بارشی تازه از جنوب غرب کشور، در استان های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه 26 آبان سامانه بارشی تقویت می گردد و در استان های فارس، بوشهر، خوزستان، لرستان، کردستان کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد موجب رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل و گیلان موجب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد می گردد که بارش در ارتفاعات شمال غرب کشور به صورت برف خواهد بود.

وی گفت: روز سه شنبه 27 آبان در شمال غرب کشور همچنین غرب و مرکز دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و دامنه های مرکزی زاگرس بارش باران گاهی با رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر، بارش برف پیش بینی می گردد.

ضیائیان اضافه نمود: روز چهارشنبه 28 آبان در نوار شمالی کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا تنگه هرمز، شرق خلیج فارس و غرب دریای عمان مواج است.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا یک شنبه 25 آبان نیمه ابری با احتمال غبار صبحگاهی پیش بینی می گردد، بیشینه و کمینه دما فرا در تهران 13 و 5 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه نمود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 30 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر و بیرجند با کمینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1352

به "بارش برف و باران ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید