اعلام زمان واریز مابه التفاوت سوخت اسفند

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران : مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی در 7 اردیبهشت ماه اطلاع داد.

اعلام زمان واریز مابه التفاوت سوخت اسفند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی اطلاع داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 733 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری ها و صنفی)، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و ویژه، تاکسی های شهر های بدون صندلی CNG، تاکسی های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان ها، راهبران آموزش و پرورش و پیک موتوری واریز شدد.

وی اضافه کرد: سهمیه اسفند ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد ریال می باشد که در 7 اردیبهشت ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می شود و آن ها صرفا در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده نمایند.

وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر سماس از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار آگاه شوند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1660

به "اعلام زمان واریز مابه التفاوت سوخت اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان واریز مابه التفاوت سوخت اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید