ازبکستان و کانادا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند

به گزارش مجله وتورلد، سفیر ازبکستان در کانادا و رئیس انجمن بازرگانی کانادا در روسیه و اوراسیا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

ازبکستان و کانادا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، جولان وهاب اف سفیر ازبکستان در کانادا و جیلس بریتون رئیس انجمن بازرگانی کانادا در روسیه و اوراسیا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

سفارت ازبکستان در شهر واشنگتن که همچنین در کانادا نیز آکرودیته شده، در شهر تورنتو با همکاری انجمن بازرگانی این کشور در روسیه و اوراسیا میزگردی برگزار و گسترش بیش از پیش همکاری های مالی و بازرگانی بین 2 کشور را آنالیز کرد.

در این نشست نمایندگان بیش از 40 شرکت از جمله شرکت هواپیماسازی Bombardier، ساختمان سازی Behlen، خدمات مشورتی Dentons، انرژی خورشیدی SkyPower، صنایع معدن Phoenix Geophysics حضور داشتند.

شرکت کنندگان این نشست تاکید کردند که ازبکستان بیش از پیش توسعه خواهد یافت و در سال های اخیر در این کشور برای بازرگانان خارجی بهترین شرایط فراهم شده و شرکت های کانادایی خواهان استفاده از این فرصت برای سرمایه گذاری در این بازار خوش آتیه هستند.

در چارچوب این مراسم جولان وهاب اف سفیر ازبکستان در تورنتو و جیلس بریتون رئیس انجمن بازرگانی کانادا در روسیه و اوراسیا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

این سند تعمیق همکاری های متقابل در زمینه های افزایش حجم مبادلات بازرگانی و سرمایه گذاری ها بین 2 کشور را در نظر دارد.

در خاتمه این نشست طرفین در خصوص سازماندهی سفر نمایندگان بازرگانی کانادا به ازبکستان در سال 2019 میلادی به توافق رسیدند.

این هیئت بازرگانی کانادا همچنین در نمایشگاه و همایش بین المللی نفت و گاز Oil and Gas Uzbekistan-2019 نیز شرکت خواهد نمود.

کانادا استقلال این کشور را در تاریخ 25 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 7 آوریل سال 1992 میلادی بین این 2کشور روابط دیپلماتیک برقرار شده است.

انتهای پیغام/ح

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 228

به "ازبکستان و کانادا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازبکستان و کانادا یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید