ادامه صدرنشینی قزوین در گروه ب لیگ بسکتبال

به گزارش مجله وتورلد، شاگردان محمدرضا اسلامی با کسب سومین برد متوالی در لیگ بسکتبال، به صدرنشینی خود در گروه ب مسابقات ادامه دادند.

ادامه صدرنشینی قزوین در گروه ب لیگ بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، در جریان بازی های هفته سوم و چهارم گروه ب مسابقات دو ملاقات برگزار گردید که تیم شورا و شهرداری قزوین، پیروز شد در خاتمه یک بازی نزدیک با نتیجه 81 - 79 مس رفسنجان را شکست دهد تا سومین برد خود در لیگ را جشن بگیرد.

شاگردان محمد کسایی پور پس از آن که در کوارتر نخست این ملاقات عملکرد ضعیفی داشته و با اختلاف 12 امتیازی نتیجه را واگذار کردند، در سه کوارتر بعد شاگردان اسلامی را شکست دادند اما نتوانستند باخت کوارتر نخست را جبران نمایند تا نهایتا با دو امتیاز اختلاف بازی را واگذار نمایند.

نتایج چهار کوارتر این بازی ث به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 14 - 26 قزوین

کوارتر دوم: 18 - 15 مس

کوارتر سوم: 22 - 20 مس

کوارتر چهارم: 25 - 20 مس

در خاتمه این بازی، احسان دلیرزهان با کسب 26 امتیاز، 10 ریباند، 3 پاس گل و تاثیر گذاری 24 برای شورا و شهرداری قزوین، بهترین بازیکن زمین شد.

در دیگر بازی امروز نیز تیم نفت آبادان با راهنمایی حماد سامری پیروز شد در یک بازی راحت، 98 - 61 رعد پدافند هوایی مشهد را شکست داد. نتایج چهار کوارتر این بازی به توضیح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 20 - 30 نفت

کوارتر دوم: 18 - 21 نفت

کوارتر سوم: 11 - 28 نفت

کوارتر چهارم: 12 - 19 نفت

در خاتمه این ملاقات نیز محمد حسن زاده بازیکن پست چهار نفت آبادان با کسب 19 امتیاز، 7 ریباند، یک پاس گل و تاثیرگذاری 26، بهترین بازیکن زمین شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1423

به "ادامه صدرنشینی قزوین در گروه ب لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه صدرنشینی قزوین در گروه ب لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید