آخرین شرایط توزیع داروهای کرونا در داروخانه ها

به گزارش مجله وتورلد، مسئول داروخانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره شرایط توزیع داروهای بیماران مبتلا به کرونا در حال حاضر و در ادامه تعطیلات نوروز شرح داد.

آخرین شرایط توزیع داروهای کرونا در داروخانه ها

جهت دریافت خدمات اجرای گلدان در پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر سلام زاده مسئول داروخانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره توزیع دارو در بخش سرپایی برای بیماران کرونایی اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریتی که در یک هفته اخیر صورت گرفت، داروخانه های توزیع نماینده داروهای مورد احتیاج این بیماران معین شد.

وی اضافه نمود: داروها در اختیار بیماران مراجعه نماینده نهاده شد، اگرچه در روزهای ابتدایی آغاز توزیع این داروها با ازدحام بیماران روبرو بودیم و مشکلاتی در امر توزیع وجود داشت، خوشبختانه از روزهای دوم و سوم به بعد ازدحام کمتر شد و بیماران همکاری کردند.

سلام زاده یادآور شد: می توان گفت در دو سه روز اخیر تقریبا هیچ نوع ازدحامی برای تهیه داروها در داروخانه هایی که برای نسخ مربوط به بیماران کرونایی معین شده است، وجود نداشته است.

وی درباره بیماران بستری در بیمارستان ها شرح داد: اگر چه تمام سعی و کوشش دانشگاهها بر این است که تا حد امکان داروهای مورد احتیاج بیماران عزیز تامین گردد، بعضا در مواردی ممکن است با کمبود داروها روبرو شویم که مربوط می گردد به تعداد زیاد بیمارانی که در بیمارستان ها بستری می شوند و احتیاجمند این داروها هستند.

سلام زاده ادامه داد: طبیعتا اگر مردم نکات بهداشتی را که از طرف مسئولان و رسانه های عمومی توصیه می گردد بیشتر رعایت نمایند، بار مراجعه بیماران به بیمارستان ها کاهش پیدا خواهد نمود و در نتیجه می توان به بیمارانی که واقعا بدحال و احتیاجمند دریافت دارو در بیمارستان هستند خدمت رسانی بهتری کرد.

وی اضافه نمود: تمهیدات لازم به حد امکان برای تامین آن دسته از بیمارانی که در بیمارستان بستری می شوند انجام شده اما خواهش می کنیم مردم همکاری بیشتری داشته باشند تا کمترین احتیاج به بستری شدن در بیمارستانها وجود داشته باشد.

سلام زاده خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز پیش بینی لازم برای احتیاجهای مراکز بیمارستانی انجام شده و داروهای مورد احتیاج پیش بینی شده در اختیار مراکز بیمارستانی نهاده شده است و در طول تعطیلات نیز سعی بر این است که مسئله ای درباره داروهای مورد احتیاج بیماران وجود نداشته باشد.

وی تاکید نمود: اما همه این ها بستگی به این دارد که بار مراجعات به بیمارستان ها و بستری شدن تحت کنترل باشد.

سلام زاده در سرانجام یادآور شد: درباره داروخانه های بیماران سرپایی هم در طول نوروز داروخانه ها سرویس دهی لازم را خواهند داشت تا بیماران بتوانند داروهای مورد احتیاج خود را تامین نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 832

به "آخرین شرایط توزیع داروهای کرونا در داروخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط توزیع داروهای کرونا در داروخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید