آتش بازی منچستریونایتد مقابل لیدز، شکست تاتنهام برابر لستر، برد میلان و اینتر در شب شکست سنگین رم

به گزارش مجله وتورلد، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد با بردی پر گل در یک بازی تماشاگر پسند، خودش را به رده سوم جدول رده بندی رساند.

آتش بازی منچستریونایتد مقابل لیدز، شکست تاتنهام برابر لستر، برد میلان و اینتر در شب شکست سنگین رم

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات منچستریونایتد و لیدز یونایتد انتظارات را بر آورده کرد و ما پس از بالغ بر یک دهه، شاهد یک دربی لیگ رجحان جذاب میان این دو تیم بودیم. آغاز طوفانی منچستریونایتد در این مسابقه برخلاف عادت طرفداران این تیم در فصل جاری بود. اسکات مک تومینای خیلی زود و قبل از رسیدن به دقیقه 5 با دو گل خود آغاز رویایی را برای شاگردان اوله گونار سولسشر رقم زد. از جذابیت این بازی با گذشت زمان کاسته نشد و از اواسط نیمه اول بود که شاگردان مارچلو بیلسا هم خودی نشان دادند. در نهایت این بازی پر گل منچستریونایتد را با یک بازی کمتر به رده سوم جدول رساند و لیدز یونایتد هم با کسب 17 امتیاز از 14 بازی، در رده چهاردهم جدول نهاده شد.

منچستریونایتد 1-0 لیدز یونایتد؛ مک تومینای (2): فرناندز پا به توپ به محوطه جریمه حریف نزدیک شد و سپس توپ را برای شوتزنی مک تومینای ساخته و پرداخته کرد تا این بازیکن از راه برسد و با یک ضربه پای راست خیلی زود حساب کار را 1-0 کند.

منچستریونایتد 2-0 لیدز یونایتد؛ مک تومینای (3): پس از پرتاب اوتی از سوی شاو، مارسیال پاس در عمق خوبی برای مک تومینای فرستاد تا این بازیکن با سرعت بالا به سمت دروازه حریف حرکت کند و با شوت زمینی پای چپ خودش، زننده گل دوم بازی نام بگیرد.

منچستریونایتد 3-0 لیدز یونایتد؛ فرناندز (20): فرد توپ را برای مارسیال به درون محوطه جریمه فرستاد و پس از این که این بازیکن تحت فشار یار حریف نتوانست صاحب توپ گردد، فرناندز از راه رسید و با شوتی قدرتمند به سمت تیر دورتر، سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

منچستریونایتد 4-0 لیدز یونایتد؛ لیندلوف (37): روی کرنر ارسالی شاو، مارسیال با تاثیر گذاری خود توپ را در تیر دورتر به لیندلوف رساند تا این مدافع پیش تاخته با یک ضربه بغل پا توپ را وارد دروازه تیم مهمان کند.

منچستریونایتد 4-1 لیدز یونایتد؛ کوپر (42): رافینیا ارسال دقیقی از روی نقطه کرنر داشت تا کاپیتان کوپر به هوا بلند گردد و با ضربه سری دقیق و تماشایی، یکی از گل های خورده تیمش را جبران کند.

منچستریونایتد 5-1 لیدز یونایتد؛ جیمز (66): مک تومینای در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از انجام انواع و اقسام دریبل ها، پاس پر قدرتی برای جیمز فرستاد که این بازیکن با کنترل توپ خوب خودش را در موقعیت تک به تک قرار داد و با شوتی محکم توپ را از بین پاهای مسلیر وارد دروازه کرد.

منچستریونایتد 6-1 لیدز یونایتد؛ فرناندز (70): مارسیال درون محوطه جریمه با خطا متوقف شد تا تیم میزبان یک پنالتی به دست بیاورد. فرناندز پشت توپ ایستاد و با خونسردی آن را به تور دروازه رساند.

منچستریونایتد 6-2 لیدز یونایتد؛ دالاس (73): رافینیا پشت محوطه جریمه توپ را به دالاس پاس داد و این بازیکن هم سا استفاده از تعلل لیندلوف و ون بیساکا، با شوت زیبای خود دروازه دخیا را باز کرد.

- تاتنهام بدترین عملکرد فصل خود را مقابل لسترسیتی داشت و در روزی که بیشتر بازیکنان این تیم کم فروغ ظاهر شدند، با دو گل مغلوب میهمانش شد و بدین ترتیب به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد. در روزی که مدافعان تاتنهام پراشتباه ظاهر شدند و از آن خط حمله زهردار نیز خبری نبود، لسترسیتی باز هم با درخشش جیمی واردی پیروز به کسب پیروزی شد و با کسب سه امتیاز ارزشمند از زمین اسپرز با 27 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. تیم مورینیو از سه بازی اخیر خود فقط یک امتیاز کسب نموده تا از صدر جدول فاصله بگیرد.

- میلان پیروز شد در آستانه ملاقات با لاتزیو، همچنان در صدر جدول باقی بماند.

ساسولو 0-1 میلان | رافائل لیائو ثانیه 7: بازی آغاز شد و هاکان چالهان اوعلو پاسی عمقی به لیائو ارسال کرد تا لیائو سریع ترین گل تاریخ 5 لیگ معتبر اروپایی را به ثمر برساند.

ساسولو 0-2 میلان | الکسیس سائلماکرز دقیقه 26: حرکت فوق العاده زیبای تئو هرناندز، منجر به گل شد. این مدافع سریع با استارتی فوق العاده با دروازه بان تک به تک شد و سپس توپ را به سائلمکارز فرستاد تا بخش ساده کار را این هافبک بلژیکی انجام بدهد.

ساسولو 1-2 میلان | جرمی بوگا دقیقه 89: جرمی بوگا خط دفاعی میلان را بهم ریخت و با خطای کاپیتان میلان متوقف شد. دومنیکو پشت توپ ایستاد و ضربه او پس از برخورد به یکی از بازیکنان، وارد دروازه شد تا لحظات پایانی بازی، حساس دنبال گردد.

- در ملاقاتی که شانس رم برای برد بیشتر به نظر می رسید، گولینی با سیوهای خود آتالانتا را در بازی نگه داشت و یوزیپ ایلیچیچ در نیمه دوم به میدان آمد تا به تنهایی با دو پاس گل و یک گل، فرایند بازی را عوض کند. رم در 6 بازی اخیر خود مقابل آتالانتا هرگز برنده نشده و با فونسکا 3 باخت پیاپی را برابر این تیم تجربه نموده است. پائولو فونسکا بازهم در یک بازی مهم، نمره مردودی گرفت.

- اینتر برای بردن اسپتزیای رده شانزدهمی که فوتبال روانی را بازی می کرد، کار آسانی نداشت.

دقیقه 51 | اینتر 1-0 اسپتزیا: ضد حمله بازیکنان اینتر و فرار حکیمی از سمت راست. وینگ بک مراکشی درحالی که با دروازه بان حریف تک به تک شده بود از زاویه بسته دروازه را با پای راست باز کرد.

دقیقه 70 | اینتر 2-0 اسپتزیا: ارسال سنسی به محوطه جریمه به دست بازیکن اسپتزیا برخورد کرد. داور پس از آنالیز VAR تصمیم گرفت پنالتی اعلام کند. لوکاکو پشت توپ نهاده شد و دروازه را باز کرد.

دقیقه 93 | اینتر 2-1 اسپتزیا: هجوم بازیکنان اسپتزیا از سمت چپ و ارسال آنها به پیکولی رسید و او با ضربه خود از دهانه دروازه ، تک گل تیمش را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1366

به "آتش بازی منچستریونایتد مقابل لیدز، شکست تاتنهام برابر لستر، برد میلان و اینتر در شب شکست سنگین رم" امتیاز دهید

1 کاربر به "آتش بازی منچستریونایتد مقابل لیدز، شکست تاتنهام برابر لستر، برد میلان و اینتر در شب شکست سنگین رم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش بازی منچستریونایتد مقابل لیدز، شکست تاتنهام برابر لستر، برد میلان و اینتر در شب شکست سنگین رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید