5 مشکل عمده ای که بارسلونا اسپانیا با آن روبرو است

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در فینال جام حذفی مغلوب والنسیا شد تا فصل 2019 - 2018 بعد از شکست مقابل لیورپول انتها تلخی برای این تیم داشته و هوادارانش را نگران کند.

5 مشکل عمده ای که بارسلونا اسپانیا با آن روبرو است

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

در این مطلب اما سعی داریم دلیل ناکامی های اخیر بارسا را آنالیز کنیم.

وابستگی به مسی

وابستگی به لئو مسی به تنهایی یک مشکل نیست، او تقریباً یک دهه است که این تیم را نجات داده و در 90 درصد از بازی ها معین کننده بوده است. مشکل اینجاست که باقی تیم گاهی نمی توانند یاری این بازیکن باشند تا در 10 درصد بازی های باقی مانده هم معین کننده باشد.

کوتینیو، دمبله و جایگزینی نیمار

دمبله آسیب دیده است و کوتینیو هم در بازی فینال ناپدید بود. این ها البته مسائل جدیدی نیستند. بعد از فروش نیمار در ازای 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن، 225 میلیون یورو از طرف بارسا خرج خرید این دو بازیکن شد که هیچکدام هم جانشین مناسبی برای نیمار نشدند.

مشکل سن

ترکیب اصلی تیم بارسلونا ترکیب مسنی است. این ترکیب تقریباً همان ترکیبی است که در فصل 2015 - 2014 سه گانه کسب کرد.تراشتگن، پی که، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، مسی و سوارس همه در هر دو تیم بوده اند. تغییرات دیگر هم مانند نیمار ناخواسته بوده اند.

مشکل گلزنی

به جز مسی که 51 گل زده و سوارس که 25 گل زده در کارنامه دارند، سایر بازیکنان بارسلونا مشکل گلزنی دارند. دمبله 14 گل زده که دارد که البته بیشتر آنها برای اوایل فصل است. کوتینیو هم 11 گل زده دارد.

والورده و شکست در بازی های بزرگ

در باشگاه بارتومئو و در رختکن مسی از والورده حمایت کرد، مربی ای که دو بار قهرمانی در لیگ را به دست آورده است. ترکیب تیم به خاطر شکست در بازی های بزرگ آخر فصل او را بخشید و خودش را سرزنش کرد. اما واقعیت این است در آن فیلد او مغلوب کلوپ شد و در بازی با والنسیا هم شکست تیم به خاطر اشتباهات او بود. او مرد بازی های بزرگ نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 210

به "5 مشکل عمده ای که بارسلونا اسپانیا با آن روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مشکل عمده ای که بارسلونا اسپانیا با آن روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید