بارسلونا در صدد خرید عظیم از لایپزیک

به گزارش مجله وتورلد، بر اساس اعلام موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا برای جذب تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش با پدر او در آلمان تماس برقرار نموده است.

بارسلونا در صدد خرید عظیم از لایپزیک

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو اسپانیا امروز صفحه اول خود را به تیمو ورنر، ستاره گلزن لایپزیک که از هدف های نقل و انتقالاتی بارسلونا است اختصاص داده و می گوید اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسا و دستیارش رامون پلانس در آلمان با پدر ورنر تماس هایی برقرار نموده و از او درباره نظر پسرش درباره انتقال به بارسلونا پرسیده اند. موند، جو مذاکرات دو طرف را مثبت ارزیابی نموده است.

بارسلونا از فصل گذشته برای پیدا کردن مهاجمی که بتواند در بلندمدت جانشین مناسبی برای لوئیس سوارز باشد کوشش زیادی نموده. سوارز حتی شخصا در این مورد از باشگاه حمایت نموده و گفته بود خوب است که بارسلونا بتواند یک مهاجم خوب جذب کند. سوارز البته فعلا قصد بازنشستگی ندارد و مدعی است فعلا می تواند به درخشش ادامه دهد ولی او می خواهد اگر زمانی به دلیل مصدومیت نتوانست تیم محبوبش را همراهی کند، مهاجمی در اختیار بارسا باشد که توان درخشش در حد او را داشته باشد.

موندو می گوید مدیر ورزشی بارسلونا برای جذب مهاجم شماره 9 شخصا لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر را می پسندد. ولی انتقال او به این سادگی ها نیست. به همین علت است که بلوگرانا به مذاکره با دیگر مهاجمین مد نظر باشگاه ادامه می دهد. یکی از این مهاجمین، تیمو ورنر ستاره لایپزیک است. ملی پوش 24ساله آلمانی که در حال حاضر یکی از پرخواهان ترین مهاجمین جهان به حساب می آید. مهاجمی با شم گلزنی بالا، تکنیک عالی، درک تاکتیکی و قدرت بدنی فوق العاده.

موندو مدعی است با توجه به اخباری که از منابع خود بدست آورده، بارسلونا اخیرا کوشش خود برای جذب ورنر را جدی تر نموده و شدت بخشیده تا در صورتیکه مانعی بر سر راه جذب لائوتارو مارتینز پیش بیاید، به عنوان نقشه ب، او را به عنوان گزینه اول به خدمت بگیرد.

موندو دپورتیوو می گوید در ماه اسفند و پیش از سخت شدن سفر بین کشورهای اروپایی به دلیل اپیدمی کرونا، اریک آبیدال مدیر ورزشی بارسلونا به همراه دستیارش رامون پلانس به آلمان سفر نموده و با پدر تیمو ورنر ملاقات نموده اند. هدف آنها این بوده که دریابند در صورتیکه بارسا تصمیم بگیرد به صورت جدی برای جذب تیمو اقدام کند، نظر او درباره انتقال به بلوگرانا چیست. موندو می گوید در این مذاکرات جوی مثبت برقرار بوده و بارسا خبرهای خوشی دریافت نموده.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1006

به "بارسلونا در صدد خرید عظیم از لایپزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در صدد خرید عظیم از لایپزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید