4 تیم مجوز نیمه نهایی جام حذفی تنیس را کسب کردند

به گزارش مجله وتورلد، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تنیس جام حذفی آقایان برگزار شد.

4 تیم مجوز نیمه نهایی جام حذفی تنیس را کسب کردند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی تیم های حاضر در رقابت های تنیس جام حذفی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفان خود رفتند که در خاتمه چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی تعیین شد.

با انجام 4 دیدار مرحله یک چهارم نهایی، ولسرویسز ایران با نتیجه 2 بر یک تیم پیشگام پرتو اسپادانا را برد، شانل آمل با همین نتیجه پرسپولیس را شکست داد، آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه 2 بر صفر لرشید را از پیش رو برداشت و کارگزاری بانک صادرات با نتیجه 2 بر یک مغلوب توسعه امین دارو (الف) شد تا تیم های صعود کننده به نیمه نهایی تعیین شوند. به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی رقابت ها تیم های آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان به مصاف ولسرویسز ایران می رود و توسعه امین دارو (الف) با شانل آمل مسابقه می دهد.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ 11 بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و 23 بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به خاتمه می رسد.

در این دوره از مسابقات، 183 تیم از استان های آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خ شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم ، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان، جزیره کیش و قشم حضور داشتند.

یاد آورمی شود سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1510

به "4 تیم مجوز نیمه نهایی جام حذفی تنیس را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 تیم مجوز نیمه نهایی جام حذفی تنیس را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید