27 شرکت خلاق محصولات خود را در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی عرضه کردند

به گزارش مجله وتورلد، در پنجمین نمایشگاه ترویجی اسباب بازی 27 شرکت خلاق با حمایت معاونت علمی، محصولات و طرح های بازی محور خود را عرضه کردند.

27 شرکت خلاق محصولات خود را در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی عرضه کردند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت چند نهاد و سازمان از جمله کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با شعار تمرین زندگی از 7 تا 13 دی ماه سال 1398 در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون برگزار گردید.

در این نمایشگاه 27 شرکت خلاق با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصولات و طرح های بازی محور خود را در پنجمین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی عرضه کردند.

لازم به ذکر است، مسئولین و فعالین حوزه بازی و فناوری های نرم از سازمان ها و نهاد های مختلف، با هدف علمی و تدوینی بودن فعالیت های بازی محور از این نمایشگاه بازدید کردند.

نمایشگاه تخصصی اسباب بازی ایرانی، نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی، نمایشگاه عروسک های طراحان ایرانی، نشست ها و کارگاه های مرتبط با حوزه بازی و اسباب بازی و انتخاب برترین های اسباب بازی از جمله بخش های مختلف این رویداد بود. همچنین، آموزش و پژوهش در صنعت اسباب بازی، صنایع خلاق فرهنگی بازی های بوم ساخت، آثار روان شناختی و تربیتی بازی و اسباب بازی عنوان بعضی نشست های تخصصی بود که در حاشیه این رویداد برگزار گردید.

کارگاه آموزشی برندسازی، بازاریابی و فنون فروش پیروز صنعت اسباب بازی و کارگاه آموزشی شخصیت سازی در بازی و اسباب بازی نیز از جمله دیگر رویداد های جنبی نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 759

به "27 شرکت خلاق محصولات خود را در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی عرضه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 شرکت خلاق محصولات خود را در پنجمین نمایشگاه اسباب بازی عرضه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید