کمالوند: بهتر از نتایج مان فوتبال بازی می کنیم و حق مان بیش از این است، مقابل فجر دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش مجله وتورلد، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، این تیم در دیدار خانگی فردا مقابل فجرسپاسی شیراز در پی سه امتیاز است.

کمالوند: بهتر از نتایج مان فوتبال بازی می کنیم و حق مان بیش از این است، مقابل فجر دنبال 3 امتیاز هستیم

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: این بازی برای ما از لحاظ جدولی خیلی حائز اهمیت است. تیم ما هنوز به نسبت بازی هایی که انجام می دهد در جدول به استحقاقش نرسیده است. امیدوارم فردا بازی خوب و هجومی را ارائه کنیم، سه امتیاز را بگیریم و به شرایط مان در جدول بهبود ببخشیم. بعد از پیروزی در جام حذفی شرایط روحی بازیکنان خوب است و سعی کردیم بچه ها را آماده کنیم. تیم ما سختکوش و دونده است و روی نقاط ضعف و قوت حریف هم کار کردیم و در این بازی در پی پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه آیا درباره جدایی اش از باشگاه با او صحبتی شده است، شرح داد: از ابتدای فصل می دانستیم کار مان سخت است و بار ها گفتم کمتر از 20 روز مانده به آغاز مسابقات مسئولیت گرفتم. در همان موقع قولی که به مسئولان باشگاه دادم این بود که تیم را حفظ کنم. الان نه تنها این تیم حفظ می شود بلکه می تواند جایگاه بهتری هم کسب کند. ما بهتر از نتایج مان فوتبال بازی می کنیم و امیدوارم فردا خط بطلانی بر بدشانسی های ما باشد و با سه امتیاز به جدول برگردیم.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: در هفته های گذشته یکی از مسائلی که اذیت مان کرد مصدومیت های پیاپی بود. یکی دو بازیکن مصدوم داریم، ولی پزشکان در حال تلاش هستند تا بتوانیم فردا از همه بازیکنان مان استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1966

به "کمالوند: بهتر از نتایج مان فوتبال بازی می کنیم و حق مان بیش از این است، مقابل فجر دنبال 3 امتیاز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: بهتر از نتایج مان فوتبال بازی می کنیم و حق مان بیش از این است، مقابل فجر دنبال 3 امتیاز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید