کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی

به گزارش مجله وتورلد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اطلاع داد: منطقه آذربایجان شرقی پیروز به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی در اسفند سال 1399 شد .

کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اطلاع داد: منطقه آذربایجان شرقی پیروز به کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی در اسفند سال 1399 شد .

به گزارش خبرنگاران آذربایجان شرقی ، آذربایجان شرقی، علی روح اللهی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت سی ان جی به عنوان سوخت جایگزین و به تبع آن کاهش مصرف بنزین و نتایج مطلوب آن در رشد مالی، کاهش آلاینده های های زیست محیطی و همچنین ارتقای سلامت جامعه گفت: با توجه به منابع غنی گاز طبیعی کشور، همت و کوشش مسئولان و کارکنان منطقه بر این است که از این ظرفیت در راستای اهداف عالی شرکت و شکوفایی مالی استان استفاده گردد.

روح اللهی اظهار کرد: در این راستا بر اساس رتبه بندی مناطق 37 گانه، این منطقه با 41,2 درصد رتبه اول جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی در بخش حمل ونقل سبک استان را در اسفند سال 99 به خود اختصاص داده است که خود نشان از کوشش مجموعه منطقه آذربایجان شرقی درتوسعه صنعت سوخت پاک در استان دارد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بر اساس کنترل و نظارت های صورت گرفته و پیگیری مستمر کارشناسان منطقه، بیش از 97 درصد از تجهیزات صندلی های عرضه گاز طبیعی استان فعال و 173 باب صندلی سی ان جی آماده ارائه خدمات سوخت رسانی به مشتریان است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1654

به "کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه نخست کشوری در جایگزینی مصرف بنزین موتور با سی ان جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید