کالج اسپرات شاو ونکوور (Sprott Shaw College)

به گزارش مجله وتورلد، کالج اسپرات شاو ونکوور

کالج اسپرات شاو (SSC) یک مؤسسه آموزش حرفه ای کانادایی و خصوصی است که در بریتیش کلمبیا واقع شده است. طی سال ها این کالج دوره های خود را برای ارائه برنامه های مراقبت های بهداشتی، گردشگری، هتلداری، بازرگانی، مدیریت، تجارت و مطالعات بین الملل گسترش داده است.

کالج اسپرات شاو ونکوور (Sprott Shaw College)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

رنکینگ و شهریه کالج اسپرات شاو در صفحه اسکول فایندر

تاریخچه

زمانی که رابرت جیمز اسپرات با ویلیام هنری شاو از کالج های شاو در سال 1903 وارد همکاری شد، به همراه یکدیگر اولین مدرسه اسپرات شاو را با نام مؤسسه بازرگانی ونکوور افتتاح کردند. برنامه توسعه آن ها شامل 4 مدرسه در ونکوور، یک مدرسه در نانایمو و یک مدرسه در ویکتوریا بوده است. در سال 1913، رابرت جیمز اسپرات و جیمز بیتی، کالج اسپرات شاو را در ونکوور افتتاح کردند. این کالج دوران رکود مالی دو جنگ جهانی را پشت سر گذاشت.

کالج SSC برنامه هایی را برای بازآموزی پرسنل نظامی پس از جنگ جهانی اول طراحی کرد. این آموزش ها شامل Morse Code، پخش رادیویی و هوانوردی می شد. این کالج، یک ایستگاه رادیویی را برای مدرسه تأسیس کرد که برد سیگنال آن تا هاوایی را نیز پوشش می داد. نام این ایستگاه رادیویی CKMO بود که در حال حاضر با نام CFTE شناخته می گردد. جک کالن و ارنی رز، گویندگان رادیو، از فارغ التحصیلان این کالج بوده اند. بسیاری از افراد مشهور مانند امیلی کار، نقاش مشهور نیز در این کالج دوره گذرانده اند.

در سال 1964، ارنی هندرسون از کالج هندرسون، کالج SSC را خریداری کرد و تا زمان مرگش در سال 1974 مالک آن بود. سپس مدرسه ویکتوریا توسط فرمانده رابرت ان.جی اسمیت خریداری شد. فرمانده رابرت ان.جی اسمیت مدرسه را تا سال 1988، زمانی که تری هکت مدرسه را خریداری نموده بود، اداره می کرد. در سال 1991، دین دوپرون و مایکل کانروی مدرسه را از آن خود کردند. آن ها با موفقیت، مدرسه را به یکی از عظیم ترین کالج های حرفه ای بریتیش کلمبیا ارتقا دادند. در حال حاضر، کالج SSC دارای 16 پردیس در سراسر استان بریتیش کلمبیا است. دین دوپرون عهده دار بسیاری از برنامه های نوآورانه کالج SSC مانند برنامه Class Act Canada Initiative بوده است.

در سال 2012، کالج پس از آنکه با عنوان کالج اجتماعی اسپرات شاو شناخته شد، به Sprott Shaw College و Sprott Shaw Degree College تقسیم بندی می گردد. در سال 2013، Sprott Shaw Degree College به نام مدرسه مدیریت Acsenda تغییر نام داد.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان مؤسسه خبرنگاران را پر کنید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت رزرو مشاوره، برای دریافت وقت از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 892

به "کالج اسپرات شاو ونکوور (Sprott Shaw College)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالج اسپرات شاو ونکوور (Sprott Shaw College)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید