کافه انزو ، کافی شاپی دنج و شیک در مرکز

به گزارش مجله وتورلد، دنج بودن، اولین موضوعی است که در انتخاب یک کافی شاپ اهمیت داره. شیک و لوکس بودن کافی شاپ هم نکته ای هست که در کنار دنج بودن کافی شاپ آن را خاص و حائز اهمیت می نماید. کافه انزو، کافی شاپی است که این ویژگی ها را یکجا دارد و برای قرارهای دو نفره در محدوده فرمانیه، محیط شیک و لوکسی را در اختیارتان قرار می دهد. برای گرفتن جشن های تولد و وقت گذرانی با دوستانتان هم کافه مناسبی است و می توانید با هماهنگی کافه انزو جشن تان را ویژه برپا کنید. این کافی شاپ یک انتخاب خیلی عالیه که موقعیت اون هم داخل یک کوچه خلوت است. در ادامه با غذاها و سرویس دهی خوب کافه انزو آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

کافه انزو ، کافی شاپی دنج و شیک در مرکز

کافه انزو

چیدمان داخل کافه با صندلی و مبلمان شیک و راحت و در عین حال ساده طراحی شده و میتوانید در موقعیتی خیلی دنج یک دورهمی محبت آمیز برگزار کنید. دیوارهای کافه با تابلوهای عکاسی از طبیعت و بناهای مشهور دنیا تزئین شده است و سقف با نقاشی های منیاتوری و لوسترهای شیک طراحی شده که میتوانید حین میل کردن نوشیدنی خنک و یا غذای گرمتان یک از فضا و دکوراسیون شیک کافه انزو لذت ببرید.

چی بخوریم؟

منوی غذایی و نوشیدنی کافه انزو کامل است و برای انتخاب، گزینه های متنوعی دارید.میتوانید در کافه انزو یک چیز برگر با میزان میانه و خوشمزه به همراه سیب زمینی و یا یک استیک خوش طعم را برای خودتان سفارش دهید. برای دسر هم میتوانید یک کنافه بستنی و یا یک نوشیدنی دلچسب مثل آب سیب یا موهیتو انار را سفارش دهید. اگر اهل قلیون هم هستید، کافه انزو یک جای دنج و راحت برای قلیون هست که در فضای داخلی کافه میتوانید هر طعم قلیونی رو که تمایل داشته باشید سفارش دهید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: تهران- فرمانیه-دیباجی شمالی- آذرمینا- رهنما

شماره تلفن : 26470394-26470346

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/cafeenzo-luxury/

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2220

به "کافه انزو ، کافی شاپی دنج و شیک در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه انزو ، کافی شاپی دنج و شیک در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید